Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Twórcy rezygnują z godzinnego ograniczenia w Everybody´s Gone to the Rapture

Piotrek66 środa, 11 grudnia 2013, 14:08 News
pc
Everybody's Gone to the Rapture
Everybody's Gone to the Rapture

Everybody’s Gone to the Rapture to niezależna produkcja twórców Dear Esther, w której gracze wcielają się w naukowca zwiedzającego świat na godzinę przed apokalipsą. Pierwotnie rozgrywka miała trwać właśnie 60 minut – to od nas miało zależeć, ile sekretów odkryjemy w tym czasie. Developerzy zrezygnowali jednak z tego mechanizmu.

W rozmowie z serwisem Eurogamer Dan Pinchbeck, szef studia thechineseroom, wyjaśnił, że godzinne ograniczenie jest w rzeczywistości rozwiązaniem archaicznym. Developerzy uznali, że nie wpłynie ono pozytywnie na rozgrywkę. Sytuację z Everybody’s Gone to the Rapture porównuje do sytuacji, w której czytając książkę, na 30 stron przed końcem ktoś zdecyduje, że skończył nam się czas i musimy ją odłożyć.

Pinchbeck przekonuje, że podobne mechanizmy są może dobre dla gier automatowych, ale niezbyt pasują do nieliniowych produkcji koncentrujących się na historii. Zaznacza przy tym, że fabularnie gra nadal będzie osadzona na godzinę przed końcem świata, a rozwój opowieści nie będzie liniowy. Chwali też scenariusz, który ma być głęboki – twierdzi nawet, że czegoś takiego w naszej branży jeszcze nie było.

Czy rzeczywiście, przekonamy się po premierze.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 11 grudnia 2013, 18:40   gutol12

@sasek88
XD Ty tak naprawdę, czy trollujesz? Błagam, powiedź, że to głupi żart...

środa, 11 grudnia 2013, 18:00   lubro

lol@zegarek tykający nad głową zwiększający immersję. XD

środa, 11 grudnia 2013, 17:27   sasek88

Pierw człowiek się dowiaduje o tej produkcji, że nie ukaże się na PC tylko na konsole, bo producent się sprzedał. A teraz wychodzą takie kwiatki, że gra jednak nie będzie posiadała ciekawego ograniczenia, moim zdaniem zwiększającego imersję gry. Czyli można powiedzieć: Upraszczania gry pod konsolę ciąg dalszy. Ciekawe co jeszcze będą zmieniać? Do premiery pewnie całkowicie stracę zainteresowanie tą grą...

środa, 11 grudnia 2013, 16:59   lukasz269

HanPL twoja wypowiedź jest dziwna zważywszy na to ze w internecie w dalszym ciągu jest opisane Pc/ konsole i nie ma mowy o żadnym exclusive na PS4 skoro gra powstawała też na ps3

środa, 11 grudnia 2013, 15:34   SkywalkerPL

Powinni zostawić to jako opcję, bo częścią tej gry było właśnie ograniczenie do 60 minut i presja czasu. (trochę jak oryginalny Price of Persia gdzie tykający zegar też miał niesamowite oddziaływanie, szczególnie pod sam koniec gry)

środa, 11 grudnia 2013, 15:33   HanPL

Piotrek takie pytanie czemu w newsie widnieje PC skoro gre oficjalnie anulowano na PC i będzie tylko na PS4 ?Everybody&039;s Gone to the Rapture is a PS4 exclusive & No Longer Coming To PC

środa, 11 grudnia 2013, 15:23   dylu16

@pazur13: Pomysł rzeczywiście dość oryginalny, ale dobrze, że z niego zrezygnowali, ponieważ 60 min gry mogą mieć wersje demonstracyjne, a nie producje tego typu, a większość graczy miała by niedosyt rozgrywki.
@Yatsu: Dokładnie mogli by zrobić jakis tryb, czy coś z rozgrywką na 60min jako dodatek
Mam nadzieje że to będzie fajna produkcja, Dear Esther bardzo mi sie podobało :)

środa, 11 grudnia 2013, 15:10   EastClintwood

Nienawidzę czasówek, każdy event czasowy w jakiejkolwiek grze mnie denerwował - nawet dobra decyzja ale mogliby przecież dodać dwa tryby.

środa, 11 grudnia 2013, 14:47   Yatsu

A ja bym zrobił tak, żeby ten 60 minutowy tryb był zaimplementowany do gry. Tak jak to miało być na początku ale niech to będzie jako dodatkowy tryb, skoro chcą się z niego wycofać całkowicie.

środa, 11 grudnia 2013, 14:24   pazur13

A szkoda, bo pomysłbył oryginalny. Ciekawe, czy zamiast tego wprowadzą jakiegoś innego "pośpieszacza", czy może będziemy mogli zrobić sobie kilkugodzinną przerwę na obserwowanie gwiazd?

Podobne newsy

Twórcy Dear Esther i Amnesia: A Machine for Pigs mają poważny kłopot

News
wtorek, 26 września 2017

tworcy-dear-esther-i-amnesia-a-machine-for-pigs-maja-powazny-klopot The Chinese Room zwolniło niemal wszystkich pracowników. Ale to nie do końca koniec...

Komentarzy:
1

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Do wyboru masz także śmierć przez pożarcie.

Komentarzy:
3

Baaaaczność! Na dzisiejszej odprawie poznacie wykradzione przez naszych szpiegów informacje na temat najnowszego wojennego RTS-a. Spocznij!

Komentarzy:
2

„Znam wszystkie kłamstwa. Znam wszystkie kłamstwa.  
Znam wszystkie miny, które robi księżyc, kiedy myśli, 
Że nikt nie patrzy”(*). 

Komentarzy:
6

Wiecie, co to agrowłóknina? Ja też nie. Ale to nic – w Farming Simulatora 22 i tak grało mi się dobrze.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z