EA chce mieć własnego Assassin´s Creeda
Chyba wyjaśniło się, co właściwie ma robić u Elektroników Jade Raymond.
Podczas wczorajszej konferencji USB Global Technology, Blake Jorgensen, prelegent ze strony EA, zapowiedział, że umiejscowiony w Montrealu oddział pracuje nad dużą grą akcji. Gdyby ktoś miał wątpliwości, czym inspirują się developerzy, służymy stosownym cytatem:
Chodzi nam o gry w stylu Assassin's Creeda, z bardziej otwartym światem, bardziej singlowe. Nie jest to przestrzeń, w której dotychczas operowaliśmy.
Na pierwszej linii projektu stanie Jade Raymond, która pod koniec ubiegłego roku rozstała się z Ubisoft Toronto, by pokierować podległym EA studiem Motive. Pytanie, czy w przypadku tego akurat skoku wiary charyzmatyczna projektantka wyląduje na sianie. Szanse są, bo też jej dawny pracodawca niespecjalnie daje swej dojnej krowie odpocząć, skupiając się na rokrocznym, taśmowym wyrobnictwie (co zresztą odbija się na tegorocznych wynikach sprzedaży Syndicate).
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.