Na czym bardziej wam zależy w grach: na 60 fps czy 1080p?
Podczas tworzenia gier na współczesne sprzęty twórcy dużych tytułów trafiają w końcu na moment, w którym trzeba na czymś przyoszczędzić – tylko na czym?
Produkcja gry obecnie bardzo często kończy się obcięciem gry w którymś miejscu – gorsze oświetlenie, tekstury, mniej postaci na ekranie i tak dalej. O ile gorszą grafikę zazwyczaj ludzkość jest w stanie przecierpieć (chyba że zapowiadając grę dwa lata wcześniej pokazano coś, co wygląda zupełnie inaczej...), o tyle niezwykle często podnoszą się głosy narzekania na niestabilny albo zbyt niski framerate albo rozdzielczość niższą niż 1080p.
Stąd pytanie: na czym bardziej wam zależy? Wolicie obraz bardziej szczegółowy czy wyświetlany bardziej płynnie? A może w ogóle nie widzicie różnicy?
Redaktor naczelny CD-Action. Zagraj w Unavowed.