Overwatch: Blizzard potwierdził zwiększenie tick rate´a [WIDEO]
Gra ma teraz mniej lagów, niż przodujące dotąd w temacie multiplayerowych strzelanek CS:GO i Battlefield 4.
Fani Overwatcha domagali się większej częstotliwości odświeżania serwerów od wielu tygodni – gdy więc parę temu zaczęły pojawiać się raporty, że Blizzard niepostrzeżenie zwiększył tick rate z 20 do pożądanego standardu 60, przyjęto je z ostrożnym entuzjazmem. Teraz można już jednak świętować oficjalnie – Overwatch na PC w każdym trybie może pochwalić się tick rate'em o częstotliwości 63hz. Jak twierdzi kanał Battle(non)sense, dzięki aktualizacji gra działa płynniej nawet od Battlefielda 4 i Counter-Strike: Global Offensive.
A co z graczami o wolniejszych połączeniach, ze względu na których Blizzard nie chciał wprowadzić wyższego tick rate'a? Gra będzie automatycznie go zmniejszała tak, by ich internet "nadążał" za grą - a developerzy nie wykluczają, że w przyszłości jego częstotliwość odświeżania można obniżyć ręcznie.