GreedFall: Autorzy Technomancera znów staną w szranki z Wiedźminem? [WIDEO]
Nowy projekt zapowiada się ciekawie... ale Technomancer też zapowiadał się ciekawie.
Plastikowe modele postaci, plastikowe charaktery towarzyszy, drewniana animacja i drewniany system walki. Problemy z zapełnieniem świata gry, nadmierna liniowość, brak wykończenia i moc bugów. Długa jest lista przewin, jakie musieliśmy wypisywać na okoliczność recenzji kolejnych gier Spiders (m.in. Mars: War Logs, Bound by Flame).
Czy tym razem będzie inaczej – niepodobna orzec. Do tej pory developerzy zdradzili bowiem niewiele. Ich nowa produkcja zwać się ma GreedFall i zadebiutuje ona w roku 2018 (na PC, PS4 i XBO). Tradycyjnie dla studia będzie to tytuł żeniący rolpleja z grą akcji i (już mniej tradycyjnie) ma się on rozgrywać w nieco barokowym świecie, w którym obok siebie funkcjonują i magia, i XVII-wieczne uzbrojenie. Spiders obiecują największy jak dotąd projekt, z masą dróg do obrania i możnością uskutecznienia tak walki i skradania się, jak i dyplomacji czy zwodzenia oponentów.
Na okoliczność ujawnienia nowej marki otrzymaliśmy zwiastun.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.