Tom Clancy´s Ghost Recon: Wildlands – Była premiera, są porównania różnych wersji [WIDEO]
Do pojedynku na piksele stają PC, Xbox One, PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro.
Porównania zostały przygotowane przez Candyland, a na początek PC vs XBO vs PS4:
Największa różnica kryje się jednak nie w cieniach czy jakości tekstur (które są widoczne, ale nie wpływają aż tak na wrażenia z gry, podobnie jak fakt, że XBO to 900p, a nie 1080p jak na PS4 czy PC), a w fps-ach: na konsolach jest ich maksymalnie 30, podczas gdy na PC zależy to tylko od wybranego poziomu detali i dostępnej mocy obliczeniowej.
Drugie wideo pozwala natomiast zobaczyć, jak ma się wersja PS4 do PS4 Pro:
Wnioski? Jeśli chodzi o wygląd, Pro jest nieco lepsze (Ghost Recon Wildlands na Pro działa w 1440p, a na zwykłej PS4 w 1080p), ale różnice są minimalne. Także jeśli chodzi o fps-y, bo w obu przypadkach mamy ich 30 (w trakcie testów beta Pro było nieco lepsze, ale zwykłe PS4 także dawało sobie bardzo dobrze radę).