The Legend of Bum-bo: Spin-off The Binding of Isaac opóźniony
It's gonna be legen... wait for it...
Gra, zapowiedziana jeszcze w marcu 2016, miała ukazać się w grudniu minionego roku. I co? I nic.
Edmund McMillen, współtwórca sukcesów Super Meat Boya i The Binding of Isaac, właśnie oświadczył na Twitterze, że rzecz ostatecznie zadebiutuje w enigmatycznej "pierwszej połowie 2018 roku". Na osłodę: już wkrótce powinniśmy otrzymać garść nowych informacji oraz teaser.
For those wondering what’s new with the legend of bum-bo, @jamesid and I have expanded the game a bit and pushed its release back to the first half of 2018. Expect news and a teaser trailer by feb! pic.twitter.com/AEXL1BRxDu
— Edmund McMillen (@edmundmcmillen) January 2, 2018
Jeśli zastanawialiście się, co dzieje się z The Legend of Bum-bo, James Id i ja rozwinęliśmy grę co nieco i przesunęliśmy jej premierę na pierwszą połowę 2018. Oczekujcie newsów i teaser trailera w lutym!
Przypomnijmy, że tytuł łączy z Izaakiem nie tylko skatologiczna estetyka, ale i tytułowy Bumbo (przedmiot/towarzysz wprowadzony na okoliczność Afterbirth). Założenia rozgrywki są jednak krańcowo różne, The Legend of Bum-bo to turowe RPG/gra logiczna, która każe nam łączyć przedmioty w pary/trójki/rzędy, co pozwoli pozyskać manę, dzięki której rozprawimy się z przeciwnikami rodem z dobrze znajomych piwnic.
Gra ukaże się na PC i iOS-ie, McMillen nie wyklucza również premiery na Switchu.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.