Projekt The Avengers tworzony przez utalentowany zespół
Crystal Dynamics w ostatnich dniach dokonało znaczących wzmocnień kadrowych. W studiu znalazło się miejsce dla pokaźnej grupki nowych, utalentowanych pracowników.
Mowa o ludziach, którzy pracowali w ekipach pokroju Visceral Games (zamkniętego w zeszłym roku), Sledgehammer Games czy Monolith Productions. Pojawiają się nazwiska kojarzone z produkcją takich gier jak Batman: Arkham Origins, Star Wars Battlefront oraz Dead Space. Z tym ostatnim tytułem związany był choćby Stephen Barry, który zajmował w Visceralu stanowisko producenta wykonawczego, a teraz wstąpił w szeregi Crystal Dynamics. Warto nadmienić, że na początku roku studio zaprosiło pod swe skrzydła Shauna Escayga – scenarzystę Uncharted: Zagubionego dziedzictwa, który będzie pełnił rolę dyrektora kreatywnego.
Scot Amos, kierownik Crystal Dynamics, tak wypowiedział się o nowych nabytkach:
Ich doświadczenie w produkcji gier wysokobudżetowych nadaje jeszcze większej głębi naszym kadrom, dzięki czemu jesteśmy dobrze przygotowani do realizacji ambitnych celów, jakie wyznaczyliśmy sobie projektem The Avengers. To fantastyczne wzmocnienie wieloma osobami, którę doskonale pasują do naszej strategii tworzenia gier, jakie wszyscy kochamy.
Wszelkie te ruchy kadrowe mają związek z projektem na licencji komiksowych Avengersów. Tego, że twórcy Tomb Raidera pracują nad taką grą, dowiedzieliśmy się niemal równo rok temu. Obiecano wtedy, że szczegóły poznamy w tym roku – więc czekamy.
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.