Mount & Blade II: Bannerlord – Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]
Niech żyje globalne oświetlenie!
O Bannerlordzie było od dłuższego czasu dość cicho – od ostatnich doniesień o postępach prac nad mechaniką walk minęło już wszak prawie pół roku. Studio TaleWorlds Entertainment postanowiło najwyraźniej wykorzystać przywróconą przez Kingdom Come: Deliverance modę na średniowiecze i przypomniało o sobie, publikując film prezentujący tytuł hulający na najnowszej wersji stworzonego przez nich silnika, oznaczonej numerkiem 1.4. Ukazane na wideo różnice wobec poprzedniej jego iteracji są, delikatnie mówiąc, drastyczne, a to głównie dzięki zastosowaniu systemu globalnego oświetlenia i podrasowaniu tekstur. Developerzy jednocześnie pochwalili się też, że równie ciężko pracują nad optymalizacją tytułu.
Data premiery gry wciąż pozostaje nieznana, ale jeśli chcecie zaostrzyć sobie apetyt, rzućcie okiem na wspomniany film i oceńcie zmiany sami: