Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry ma pieprzny tytuł i wydaje się spieprzone [GALERIA]
Podrywacz spróbuje odnaleźć się w czasach #MeToo i Tindera.
Cztery dni temu kolega hraboll donosił, że Larry Laffer, bohater rozerotyzowanego cyklu przygodówek Sierry, chyba szykuje się do powrotu w branżowe kamasze. Steamowy wyciek okazał się zasadny, nowa odsłona zadebiutuje na PC już w czwartym kwartale tego roku!
Za tytuł odpowiada CrazyBrunch, niemieckie studio znane z niezłego point’n’clicka Anna’s Quest. Wet Dreams Don’t Dry ma przenieść Laffera z końcówki lat 80. do bardziej współczesnych realiów, co oznacza nie tylko zmianę scenerii, ale też wykorzystanie w smaleniu cholewek nowych technologii (w rodzaju aplikacji Timber i Instacrap... przepraszam, ale nie mam pojęcia, jak skomentować te paradne dowcipasy). Tym razem Laffer ma się zalecać do niejakiej Faith, asystentki dyrektora generalnego technologicznej korporacji Prune. By zdobyć jej serce oraz inne organy, podstarzały lowelas będzie musiał nabić na Timberze jak najlepszy wynik, konsekwentnie randkując z kolejnymi desperatkami.
Choć świat poszedł naprzód, nie zmieni się formuła. Podobnie jak klasyczne odsłony (Magna Cum Laude wyrzuciliśmy z pamięci, prawda?) Wet Dream's Don’t Dry będzie point’n’clickiem z ręcznie rysowaną grafiką (zapowiedziano 30 plansz i ponad 30 postaci).
Otrzymaliśmy teaser, w którym aktor niezdradzający cech fizycznych Laffera uporczywie stara się nie pokazywać swojej twarzy.
To zresztą naczelny problem z oprawą nowego tytułu. Larry, uprzednio będący sympatycznym ciamajdą o wzroście taboretu, stał się jednym z tych niepokojących ludzi, przy których musisz bardzo uważnie pilnować swojego drinka. Również panie (uprzednio: rodem z rozkładówek pism typu Nowy Wamp XXX) zyskały naturalniejsze proporcje. Pierwsze screeny udowadniają, że grze bliżej do przygodówek Daedalica niźli do szlachetnych przodków.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.