Sandbox EA w uniwersum Gwiezdnych Wojen zaoferuje kampanię singlową
Niewykluczone, że Electronic Arts próbuje stworzyć własne The Division.
W marcu pisaliśmy o zmianach, jakie mogą czekać niedokończony projekt studia Visceral Games. Wcześniejsze informacje sugerują, że przygoda określana przez branżowe media jako „Uncharted w świecie Gwiezdnych Wojen” zostanie przekształcona w grę usługę. Warto zauważyć, że zespół EA Vancouver (nowy opiekun projektu) od połowy zeszłego miesiąca poszukuje projektanta, który pomoże „zdefiniować i zrealizować wizję unikalnego doświadczenia online”. W zamieszczonej ofercie pracy często wspomina się o „usługach »live«”.
Warto zauważyć, że do obowiązków nowo zatrudnionego projektanta będzie należeć również dopasowywanie wszystkich funkcji sieciowych do „narracji i rozgrywki” dedykowanej pojedynczemu graczowi. Istnieje zatem szansa, że wśród elementów sprzyjających dodatkowej monetyzacji znajdziemy też fabułę. Przypomnę, że przy grze Viscerala przez trzy i pół roku pracowała Amy Hennig, scenarzystka związana wcześniej z Uncharted i Legacy of Kain. Może studio EA Vancouver przynajmniej w jakimś stopniu wykorzysta przygotowany przez nią materiał.
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.