Dreams: Kreator światów od twórców Little Big Planet pozwala spełniać marzenia [WIDEO]
Developerzy chcą wyśnić swój sen, stąd nie pozwalają nam spać.
Media Molecule zaprezentowało, jak ma wyglądać tworzenie poziomów w Dreams. Impy, z pomocą których manipulujemy światami, wydają się intuicyjne w obsłudze. Ponoć sklecenie lokacji (z przygotowanych przez twórców klocków) wymaga raptem kilkunastu/kilkudziesięciu minut (i to przy założeniu, że uzupełnimy gotową konstrukcję o muzykę i samodzielnie zarejestrowane kwestie dialogowe!). Swoje dziełko można później puścić w świat.
Że proces nie wymaga gamedevowego zacięcia – udowadnia poniższy materiał.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.