Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITAliens: Colonial Marines – Modder twierdzi, że naprawił AI, usuwając... jeden znak

hraboll sobota, 14 lipca 2018, 14:42 News
Aliens: Colonial Marines
Aliens: Colonial Marines

Jeśli to prawda, twórcy powinni zapaść się ze wstydu pod ziemię.

Aliens: Colonial Marines – jedno z największych rozczarowań ostatnich lat (średnia ocen 43-48% w zależności od platformy) – doczekało się znaczącej poprawki. Modder jamesdickinson963 twierdzi, że małym nakładem sił można naprawić AI ksenomorfów. Co dokładnie należy zrobić? Otóż wystarczy odnaleźć plik PecanEngine.ini w folderze Moje dokumenty, otworzyć go choćby w zwykłym Notatniku, a następnie odszukać następującę linijkę:

ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather

Teraz musimy usunąć zbędną literkę „a” (specjalnie ją pogrubiłem). Po korekcie linijka powinna prezentować się tak:

ClassRemapping = PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

Co zmienia ta niepozorna literka? Drobna poprawka wpływa na sposób, w jaki wrogowie poruszają się po otoczeniu, prawidłowo przypisując ich po zespawnowaniu do obszaru działania i ułatwiając im znalezienie wyjść z niego. Według użytkownika forum ResetEra po edycji wspomnianego pliku Obcy chętniej pełzają i częściej korzystają z otworów wentylacyjnych. Wreszcie robią też użytek z przewagi liczebnej, zmieniając położenie tak, by flankować gracza, a ich zachowanie cechuje większa agresja.

Jeśli macie grę, dajcie znać w komentarzach, co zmieniło się po wprowadzeniu poprawki.

Cóż, nie od dziś wiadomo, że prosta edycja plików konfiguracyjnych .ini może pozytywnie wpłynąć na jakość słynnej wtopy studia... właściwie to trudno wskazać developera.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 18 lipca 2018, 13:24   Vindicus
@sukubulus jak zobaczyłem że to link do yt,to już wiedziałem co to :p
niedziela, 15 lipca 2018, 16:14   Sosna564
Wow jestem zaskoczony, że ktokolwiek się jeszcze tym niewypałem zainteresował po pięciu latach od premiery. A jeszcze bardziej jestem zaskoczony, że komuś się chciało zrobić na jej tamat jakiegokolwiek newsa :v
niedziela, 15 lipca 2018, 14:59   Bronnson
sobie po ścianach, ciągle i na pierwszy rzut oka losowo zmieniając kierunki. Wyglądały jak bile turlające się po stole bilardowym, w którym ktoś pozasłaniał wszystkie łuzy. Później było wcale nie lepiej. Zdzierżyłem tylko godzinę tego cyrku. Dalej uważam, że A:CM nie powinno istnieć.
niedziela, 15 lipca 2018, 14:55   Bronnson
Nie wiem czy to jakieś masochistyczne skłonności się we mnie odezwały, ale postanowiłem zainstalować i sprawdzić jak to w praktyce wygląda. I wiecie co? Faktycznie alieny jakby częściej łażą po ścianach i suficie. Problem tylko w tym, że robią to w tak kretyński sposób, że już chyba wolałem granie przed tym pożal się boże ulepszeniem. Początek gry, "bitwa" w hangarze na Sulaco okazała się istnym festiwalem komedii. Parówogłowe imbecyle postanowiły w ogóle nie dotykać podłogi i marines, po prostu biegając
niedziela, 15 lipca 2018, 0:06   G4LICK^1
tego gówna już nic nie naprawi,ani reduxy ani overhaul'e
sobota, 14 lipca 2018, 23:45   piXel14
Polecam rzucić okiem na artykuł z Kotaku - zmiany nie są duże, choć Ksenomorfy zachowują się trochę lepiej w walce. https:kotaku.com/fixing-a-typo-makes-aliens-colonial-marines-better-bu-1827602380
sobota, 14 lipca 2018, 21:25   MA1L0
To co prezentowali na E3 w 2011 wyglądało 1000% razy lepiej niż to co wyszło finalnie... Zrobili duże zmiany na minus, nagrzebali w kodzie i wyszły takie babole, że jednej literki gdzieś brakuje.
sobota, 14 lipca 2018, 20:42   sukubulus
01101000011101000111010001110000011100110011101000101111001011110111011101110111011101110010111001111001011011110111010101110100011101010110001001100101001011100110001101101111011011010010111101110111011000010111010001100011011010000011111101110110001111010110010001010001011101110011010001110111001110010101011101100111010110000110001101010001
sobota, 14 lipca 2018, 20:25   Bronnson
@mrowczak no wim, wim. Ale chodzi mi o zgodność przynajmniej z Aliens 2, bo generalnie się to za przeproszeniem od początku do końca kupy nie trzyma. Żeby chociaż powiedzieli że to "alternatywna wersja" czy jakoś tak...zamiast chrzanić i tłumaczyć w stylu "Aaa, to długa historia"
sobota, 14 lipca 2018, 20:12   mrowczak
@Bronnson teraz nawet oficjalne filmy, komiksy i książki nie są zgodne z kanonem, więc wisz.
Nie, żebym bronił ACM, bo za to co z tą grą zrobiono, powinnien ktoś beknąć ( nie wspominając o tym, jaką miękką fajką jest Sega, że nie potrafią zrobić z GB porządku, jak ich wycyckali na grube melony ).

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Którą wybierzesz? Pieśń o przygodzie, wolności i historii, pieśń o zdegenerowanych bandytach na Dziwnym Zachodzie, a może pieśń o niedającej się opisać grozie?

Komentarzy:
5

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z