Nowe studio Microsoftu zatrudnia ludzi od God of War i Red Dead Redemption
Szykuje się doborowe towarzystwo.
Podczas tegorocznego E3 Microsoft ogłosił, że w ramach jego struktur powstało nowe studio developerskie, The Initiative. Przewodzi mu Darrell Gallagher, który pracował wcześniej dla Crystal Dynamics (między innymi przy Rise of the Tomb Raider). Niedawno za pośrednictwem serwisu LinkedIn poinformował o kilku znanych osobach, które będą z nim współpracowały. Wpis został już usunięty, ale jeden z użytkowników forum ResetEra zdążył go uwiecznić:
Wymienione powyżej nazwiska to prawdziwi weterani branży. Brian Westergaard był w studiu Sony Santa Monica głównym producentem najnowszej odsłony God of War, a Christian Cantamessa odpowiadał w Rockstarze San Diego za scenariusz Red Dead Redemption i był głównym projektantem gry. Daniel Neuburger pracował w Crystal Dynamics przy Tomb Raiderze z 2013 roku jako reżyser, zaś Annie Lohr zajmowała się rekrutacją dla EA, Respawna i Riota. Lindsey McQueeney z Crystal Dynamics będzie zarządzała kadrami. Do zespołu dołączy także Blake Fischer, który wcześniej trudnił się planowaniem portfolio Microsoftu.
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.