Rage 2: Prezentacja specjalnych mocy bohatera [WIDEO]
W programie między innymi zabawy grawitacją.
Tworząc Mad Maksa, Avalanche Studios dowiodło, że potrafi projektować samochodowe bitwy, więc o tę część Rage’a 2 można zapewne być stosunkowo spokojnym. Pojawia się jednak pytanie, czy Szwedzi oby na pewno poradzą sobie z dynamicznymi wymianami ognia, ukazanymi z perspektywy pierwszej osoby. Seria theHunter to przecież zupełnie inna para kaloszy. Na szczęście wsparciem służą im ludzie z id Software, ci sami, którzy odpowiadają choćby za ciepło przyjętego Dooma. Można domniemywać, że to w dużej mierze za sprawą tych ostatnich powstało wiele z mocy specjalnych zaprezentowanych na przygotowanym przez serwis GameInformer filmiku. Bohater potrafi między innymi ciskać obiektami na odległość, tworzyć przyciągające wrogów pole grawitacyjne czy ochronną tarczę, rozrywającą na strzępy wszystkich bandziorów, którzy okażą się na tyle głupi, by jej dotknąć:
Niezbyt to wszystko odkrywcze, ale bywa, że w prostocie kryje się metoda. Czy tak będzie i tym razem, przekonamy się za około pół roku.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.