Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITYouTube: Najpopularniejsze zwiastuny gier w 2018 roku [WIDEO]

Kaladin czwartek, 17 stycznia 2019, 11:35 News

Zwycięzca rankingu ma już na koncie ponad 48 milionów wyświetleń.

Jak co roku YouTube chwali się, jakie zwiastuny gracze najchętniej oglądali przez minione dwanaście miesięcy. Bezkonkurencyjna okazała się zajawka piątego sezonu Fortnite’a. Krótki filmik obejrzano już ponad 48 milionów razy, a oglądalność wszystkich trailerów z poniższej listy wynosi w momencie pisania tego newsa ponad 206 milionów wyświetleń. Zwiastun najpopularniejszego battle royale, mimo że pojawił się w sieci dopiero w lipcu, zdeklasował zeszłorocznego zwycięzcę plebiscytu, Clash of Clans, które teraz w rankingu pojawia się na czwartym miejscu.

Trzeba podkreślić, że nie jest to zwykłe zestawienie najczęściej odtwarzanych zwiastunów. Filmy do rankingu zostały wybrane na podstawie algorytmu uwzględniającego takie dane jak liczba wyświetleń, czas oglądania i liczba udostępnień. Poniżej prezentujemy całą listę. W nawiasach podaliśmy liczbę wyświetleń w momencie pisania newsa.

Fortnite Season 5 | Announce Trailer (48,7 mln wyświetleń)


Fallout 76 - Official Trailer (34,1 mln wyświetleń)


Red Dead Redemption 2: Official Trailer #3 (28,4 mln wyświetleń)


Clash of Clans: Hammer Jam! (22,6 mln wyświetleń)


Clash of Clans: Clan Wars is here! (20,4 mln wyświetleń)


Update Aquatic - Dive in! (14,8 mln wyświetleń)


DOOM Eternal - Official E3 Teaser (13,5 mln wyświetleń)


Just One More | League of Legends (12,3 mln wyświetleń)


GTA Online: After Hours (10,6 mln wyświetleń)


Official Call of Duty® Black Ops 4 – Blackout Introduction (6,4 mln wyświetleń)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 19 stycznia 2019, 16:34   cali
Fallout 76 - oglądałem czy to będzie dalej RPG a okazało się że nie.
Red Dead Redemption 2 - oglądałem dla realistycznego odwzorowania świata i szczegółowego podejścia do kreowania przez Rockstara
Minecraft - oglądałem bo zupełnie nowy podwodny świat.
Doom Eternal - oglądałem bo bardziej przypomina oryginał - bardziej kolorowa grafika i więcej wszystkiego a raczej rozwinięcie rozwałki z 2016 przyjemniej
Call of Duty Black Ops 4 - oglądałem czy rzeczywiście zabraknie singla oraz ile w tym battle royale z PUG
piątek, 18 stycznia 2019, 20:59   Tesu
@white44wolf
Nie tak dziwne jak te apostrofy...
piątek, 18 stycznia 2019, 12:42   white44wolf
Dziwne, żę nie ma trailer'a Cberpunk'a 2077 w tym rankingu.
piątek, 18 stycznia 2019, 11:34   CormaC
@Galicjanin A gdzie napisałem, że wystarczy podzielić? Podpowiem, że nigdzie. Podałem najprostszy przykład obalający absurdalną według mnie tezę, że "jedyną obiektywną miarą popularności trailerów jest liczba ich wyświetleń".
piątek, 18 stycznia 2019, 10:52   nortalf
@taz159357 @dabro90
Ale chodzi o wyświetlenia na YT, a czy oglądając reklamę w grze mobilnej nabijasz wyświetlenie na YT?
piątek, 18 stycznia 2019, 10:41   Galicjanin
@CormaC uważasz, że to wystarczające dane do odpowiedzenia na Twoje pytanie? Może film A miał 7mln wyświetleń w ciągu pierwszego miesiąca, a potem stracił szybko zainteresowanie. Może film B stracić zainteresowanie i w ciągu kolejnych 9 miesięcy dobije raptem do 7mln wyświetleń. Akurat w takim przypadku nie można zwyczajnie podzielić liczby wyświetleń przez czas jaki minął od pojawienia się filmiku na YT.
piątek, 18 stycznia 2019, 9:55   CormaC
@Pan Dzikus Liczba wyświetleń jest jedyną obiektywną miarą? No to przeanalizuj sobie taką sytuację: film A ma 10 mln wyświetleń w ciągu 10 miesięcy, film B ma 6 mln wyświetleń w ciągu jednego miesiąca. Który z nich jest popularniejszy?
piątek, 18 stycznia 2019, 7:05   Eglab
Czyli CoD BO4 ma więcej udostępnień niż odsłon? Interesujące, że nawet osobom, które go udostępniły nie chciało się tego oglądać XD
piątek, 18 stycznia 2019, 6:01   Jacekxyz
YT jeśli przyjmuje trzy wartości może sobie dowolnie przeorganizować wyniki dobierając różną wagę poszczególnych wartości. Mogą ustawić tak, że promują to co chcą. Takie teraz życie. Dane statystyczne można dowolnie preparować (wybierając fragment) podobnie jest przy przetargach. Taki mamy teraz świat dzięki śledzeniu użytkowników, centrom danych, badaniom rynku i podbijaniu hejtu dla lepszych wyników.
czwartek, 17 stycznia 2019, 22:10   keksxd
@Pan Dzikus przeczytaj pan może co jest napisane w artykule albo przynajmniej komentarze poniżej ""Trzeba podkreślić, że nie jest to zwykłe zestawienie najczęściej odtwarzanych zwiastunów. Filmy do rankingu zostały wybrane na podstawie algorytmu uwzględniającego takie dane jak liczba wyświetleń, czas oglądania i liczba udostępnień".

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Siedzę w domu po powrocie z Wielkiej Brytanii. Ciągle tylko jem, śpię albo gram w gry. Niech mnie ktoś uratuje!

Komentarzy:
1

Tym razem polecamy wszystko to, co nie wiąże się bezpośrednio z graniem. A może wy podrzucicie coś dla nas?

Komentarzy:
11

Kwiecień to miesiąc urodzinowy CD-Action, postanowiliśmy sięgnąć więc do początków magazynu i ze szczególną uwagą przyjrzeć się zamieszczanym w nim reklamom. Na pierwszy ogień idą roczniki 1996 i 1997 – przygotowaliśmy kilkadziesiąt zdjęć, które przypominają dawne, prostsze czasy. 

Komentarzy:
20

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z