Total War: Three Kingdoms – Twórcy prezentują tryb „historyczny” [WIDEO]
Nie chcecie, by generałowie byli superbohatererami? To coś dla was.
Creative Assembly zgotowało niedawno fanom Total Wara niemiłą niespodziankę, przesuwając datę premiery Three Kingdoms aż o dwa miesiące. Dziś na osłodę dostaliśmy materiał, który podkreśla różnice pomiędzy „heroicznym” a „historycznym” trybem zabawy. Nie są to oficjalne nazwy, stąd cudzysłowy, ale wydaje się, że bardzo dobrze oddają istotę rzeczy. Pierwszy z nich będzie ustawiony jako domyślny i odsunie realizm na dalszy plan. Generałowie staną się tytanami, którzy samodzielnie poślą na tamten świat setki zwykłych wojaków. Zwolennicy bardziej stonowanego podejścia do rozgrywki powinni jednak zdecydować na drugi z wymienionych. Jak dowodzi poniższy filmik, zmiany dotyczą nie tylko bitewnego potencjału dowódców, ale także wielu innych aspektów zabawy. Zwykli żołnierze będą się przykładowo znacznie szybciej męczyli, co przełoży się na ich wydajność, a w rezultacie wydłuży walki.
Dla porównania TUTAJ znajdziecie materiał z trybu „heroicznego”. Zainteresowani nowym Total Warem powinni też zajrzeć do CDA 03/2019 i zapoznać się z obszernym tekstem Papkina, napisanym na podstawie sesji z przedpremierową wersją gry.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.