Ancestors: The Humankind Odyssey – Dyrektor kreatywny Assassin’s Creeda i Piasków Czasu zachęca do zejścia z drzewa [WIDEO]
Tym razem lepiej bez skakania na główkę.
Patrice Désilets, który zasłynął przede wszystkim grami wymienionymi w tytule newsa, pod koniec 2014 postanowił przejść na swoje i założył firmę Panache Digital Games.. Od tamtego czasu wraz z kolegami w pocie czoła pracuje nad Ancestors: The Humankind Odyssey. Obszerną zapowiedź gry znajdziecie w CDA 04/2019, ale mówiąc najogólniej założenie jest takie, by zabrać nas 10 milionów lat w przeszłość i ukazać początki naszego gatunku. Zabawa ma polegać głównie na eksplorowaniu pradawnej Afryki oraz poszukiwaniu schronienia i posiłku. W grze nie będzie żadnego rodzaju mapy czy radaru, które ułatwiałyby zabawę, bo autorom chodzi o to, byśmy kierowali się naturalną ciekawością i poczuli się jak odkrywcy, którzy z odwagą zapuszczają się w niebezpieczną dzicz.
Jeszcze ciekawiej brzmi obietnica popychania ewolucji w wybranym kierunku. Nie będziemy na stałe przypisani do jednej postaci i z czasem wyhodujemy sobie znacznie bystrzejsze małpoludy, zdolne choćby do używania prymitywnych narzędzi. Co ciekawe postęp nie będzie liniowy i nie musi wcale pójść w kierunku znanym z realnego świata. Część ze wspominanych atrakcji możecie zobaczyć na poniższym filmiku:
Premiera na PC (początkowo tylko w sklepie Epica) oraz XBO i PS4 odbędzie się w tym roku, ale nie znamy jeszcze konkretnej daty.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.