Quake II otrzyma odświeżoną wersję, korzystającą z technologii RTX [WIDEO]
Każdy z nas będzie mógł pobrać wersję demo.
W marcu tego roku Nvidia opublikowała krótki filmik, w którym na przykładzie Quake’a II zaprezentowała możliwości RTX-a, będącego według niej „największym przełomem w grafice od przejścia na 3D”. Wideo spotkało się z tak wielkim zainteresowaniem, że firma postanowiła rozwinąć projekt i udostępnić go graczom. Upiększony „Wstrząs” będzie dostępny od 6 czerwca za pośrednictwem strony Nvidii. Każdy z nas będzie mógł pobrać składające się z trzech poziomów demo, zaś właściciele oryginału za sprawą darmowej łatki ulepszą całą grę, włącznie z trybem wieloosobowym.
Lista wprowadzonych poprawek graficznych jest dość długa i oprócz ray tracingu obejmuje między innymi lepsze tekstury, modele broni oraz możliwość zmiany pory dnia, co ma mieć znaczący wpływ na wygląd niektórych poziomów. Jeśli planujecie dać się skusić, zapoznajcie się z wymaganiami sprzętowymi:
Zainteresowani szczegółami technicznymi powinni też poświecić chwilę na poniższy filmik:
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.