Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Watch Dogs: Legion – Nieodwracalna śmierć bohaterów będzie opcją, nie pewnikiem

Cursian poniedziałek, 15 lipca 2019, 11:41 News

Ulga czy zawód?

Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów nowego Watch Dogs jest brak ściśle określonego głównego bohatera. Tym razem poprowadzicie całą grupę, a każdy z jej członków będzie posiadał własną historię, motywacje i umiejętności. W szeregi DedSec mogą się zaciągnąć zarówno hakerzy jak i specjaliści od walki i infiltracji. Gołowąsy z „dwójki” zyskały sobie liczne grono przeciwników, więc teraz będzie okazja wykazać, że stary człowiek wciąż może. Zaprezentowany na E3 filmik z rozgrywką udowadniaja, że widok leciwej babinki powalającej uzbrojonych po zęby byczków będzie tutaj czymś względnie normalnym. Choć nabór nowych rekrutów jest istotną częścią gry, utrata doświadczonych weteranów z pewnością będzie bolesna, a z uwagi na zapowiadany od początku system permanentnej śmierci, wydawała się też nieodzowna.

Szczęśliwe, jeśli nie przepadacie za podobnymi rozwiązaniami, będziecie mieli wyjście awaryjne. Clint Hocking z Ubisoftu w rozmowie z portalem Gamingbolt poinformował, że tzw. permadeath będzie opcjonalny. Po tym jak prowadzony przez was bohater pierwszy raz padnie w boju, otrzymacie wybór: poddać się bądź walczyć dalej. Jeśli wywiesicie białą flagę, heros trafi do więzienia, z którego będzie go można później odbić. Ryzykanci mogą ponownie chwycić za broń, ale jeśli drugi raz wylądują na glebie, tym razem już nie wstaną.

A co jeśli zgon zdarzy się w trakcie misji fabularnej? Hocking twierdzi, że zabawa potoczy się dalej:

Z uwagi na to, że każda misja, każda linia dialogowa i każdy filmik zostały stworzone tak, by brać pod uwagę każdą możliwą postać, strata jednego z bohaterów oznacza, że pozostali członkowie drużyny będą po prostu musieli zacząć tam, gdzie skończyli, a fabuła potoczy się dalej.

Innymi słowy: po zgonie dowolnej postaci stracimy „tylko” zgromadzone przez nią talenty i zdolności oraz nie ukończymy przypisanego jej unikalnego wątku pobocznego. Całą resztę będzie można spokojnie kontynuować. O tym jak to wszystko będzie działało w rzeczywistości, przekonamy się 6 marca przyszłego roku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 18 lipca 2019, 12:50   tupolew519
Oj. Trzeba uważać.
poniedziałek, 15 lipca 2019, 14:26   SomekindofDevil
W zasadzie żadna część Watch_Dogs nie miała ani jednej charyzmatycznej i ciekawej postaci, więc w sumie armia mr/mrs nobody wiele nie zmieni w odbiorze gry. No bo jeśli każdy dialog jest pisany pod starą babcię, klubowicza na kwasie, weterana, feministę, bibliotekarkę i wiewiórkę to nie wierzę, że będzie w tej grze choć jedna pamiętna scena. Wyczuwam cringefest... znów...

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Premiera Watch Dogs Legion przesunięta; na liście łącznie trzy gry Ubisoftu

News
czwartek, 24 października 2019

premiera-watch-dogs-legion-przesunieta-na-liscie-lacznie-trzy-gry-ubisoftu Watch Dogs Legion, Gods and Monsters i nowe Rainbow Six łączy od teraz nowy cel: rok podatkowy 2020-2021.

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z