Dreams: Autorzy zatrudniają profesjonalnych twórców poziomów
Hej, czy mój Epic Minecraft Escape z 2011 roku przejdzie?
Dreams to znajdujący się we wczesnym dostępie na PS4 sandbox studia Media Molecule. Produkcja zawrze w sobie obszerny jak nigdzie dotąd, intuicyjny kreator, dzięki któremu stworzymy całe "gry w grze" bez posiadania doświadczenia w kodowaniu. I oczywiście wrzucimy je do sieci.
Ale nie samą wyobraźnią i tworzeniem człowiek żyje; chce też pobierać i przechodzić, a przyjemnie byłoby po pierwszym włożeniu płyty w napęd zobaczyć jakieś gotowce lub wejść do eksploratora i na dzień dobry uruchomić poziom typu AAA. I tu właśnie z pomocą przychodzi nietypowe ogłoszenie, jakie firma wystosowała na swojej stronie.
Twórcy szukają bowiem „małych zespołów developerskich”, których zadaniem stanie się współpraca na rzecz tworzenia przygód we wnętrzu gry jak i – być może – elementów kampanii. Media Molecule podkreśla, że „nie chcą standardowo wynieść pracy na zewnątrz”, a działać razem na rzecz kreatywności.
Wymagania? Oferta oparta o kontrakt jest bardzo otwarta. Główny warunek to doświadczenie w pracy z edytorem gry (ta znajduje się we wczesnym dostępie, więc zainteresowani posiadają już możliwość nauki obsługi narzędzi). Oprócz tego Media Molecule poszukuje "artystycznych dusz, otwartych na współpracę i będących sobą".
Portfolio złożone z rozmaitych wytworów nadzwyczaj wskazane. Warto zwrócić uwagę na fakt, że słowo „developer” wymieniono tylko raz; dalszy ciag dokumentu nie wspomina o umiejętności programowania. Zainteresowani mogą składać swoje CV, zipy i linki do wetransferu tutaj.
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.