The Legend of Zelda: A Link to the Past – Fan odtwarza grę w Unity [WIDEO]
Nie obrazilibyśmy się, gdyby Nintendo poszło w jego ślady.
Kiedy wszyscy fani Zeldy czekają niecierpliwie na remake Link's Awakening (nie wspominając nawet o sequelu Breath of the Wild), niektórzy spoglądają z nostalgią na inne części cyklu. A tych jest przecież niemało i z pewnością prawie każda ma swoich zatwardziałych obrońców, którzy uważają, że to właśnie ona jest najlepsza i kropka, a kto się nie zgadza ten sługa Ganona.
A Link to the Past ma szczególnie wielu admiratorów, ponieważ była ostatnią Zeldą na „dwuwymiarowe” konsole Nintendo. Debiutująca w 1991 na SNES-ie miała okazję jeszcze powrócić w wersji na GameBoya Advance (i dzięki temu na kolejne sprzęty firmy), jednak o jej pełnoprawnym remake'u nic jeszcze nie słyszeliśmy. Cieszy więc, że jeden z fanów postanowił odtworzyć w Unity całość gry, chociaż jak sam mówi, nie ma w planach wypuszczania w świat grywalnej wersji (zapewne w słusznej obawie przed Nintendo). Wciąż jednak efekty jego prac wyglądają więcej niż dobrze:
I don't think I've shown the guards yet!#unity3d #gamedev #indiedev #legendofzelda #zelda #alinktothepast pic.twitter.com/Ijkq2Ceq14
— BlobVanDam (@BlobVanDam) August 24, 2019
Almost done with chests. I may or may not be blatantly copying the Link's Awakening remake again for this.#unity3d #gamedev #indiedev #legendofzelda #zelda #alinktothepast pic.twitter.com/jUrz7qJAWd
— BlobVanDam (@BlobVanDam) August 10, 2019
Just a reminder that I'm not making/releasing a playable fan game, just a proof of concept video for Youtube. I just find it easier to code it than to animate it.
— BlobVanDam (@BlobVanDam) August 26, 2019
Otherwise I'd fix bugs like this instead of just avoiding them while recording. pic.twitter.com/7t2Ka8H3cp
Postępy produkcji możecie obserwować na Twitterze BlobVanDama.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.