Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Control: W jednej z misji pobocznych spotykamy... Hideo Kojimę [WIDEO]

Witold czwartek, 29 sierpnia 2019, 12:36 News

No dobra, słyszymy tylko jego głos, ale zawsze coś.

Remedy swoją najnowszą produkcją pokazało, że wciąż jeszcze ma to coś. Gra została świetnie przyjęta, a jej premierowy zwiastun prawie odciągnął mnie od WoWa. W tytule ukryto zresztą sporo smaczków (ot, choćby tony nawiązań do Alana Wake'a), a w pewnym momencie rozgrywki możemy wykonać misję poświęconą samemu Hideo Kojimie.

Wcielił się on w rolę Yoshimiego Tokui, doktora, którego nagranie znajdujemy w jednym z laboratoriów. Gdy postanowimy go odsłuchać, rozpocznie się zadanie wyglądające jakby żywcem wyjęte z umysłu twórcy Metal Gearów. Co ciekawe, ponieważ Kojima wypowiada się tylko po japońsku, za tłumacza służy mu... Aki Saito, szef marketingu japońskiego studia. Sami zresztą zobaczcie jak wygląda cała misja:

Sympatyczne, prawda? A kto wie, jak wiele easter eggów ukryli  jeszcze developerzy w swojej grze.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 30 sierpnia 2019, 10:05   Samigraj
W sumie to ja w Wiedźmina 3 grałem w „filmowych” 10-24 klatek w okienku wielkości listu, a i tak mi się gra podobała dzięki fabule, a Remedy akurat w tworzeniu historii jest świetne więc może jest podobnie
czwartek, 29 sierpnia 2019, 22:52   tytanion
faktycznie powyższa misja jest jak esencja mgsów, .. i sam kojima xd
czwartek, 29 sierpnia 2019, 22:35   Xellar
@Shaddon,
Z drugiej strony, od uzytkownikow srednia 7.0, sprawdzilem recenzje, tak 2/10 z tych negatywnych od uzytkownikow wspomina spadki plynnosci. Albo uzytkownicy konsol sa mocno przyzwyczajeni do tych spadków, albo nie sa tak bardzo odczuwalne.
czwartek, 29 sierpnia 2019, 17:04   Shaddon
@fanboyfpsow
Tyle, że jednak skala Unity była "nieco" większa niż Control i faktycznie miało tam co zjadać te fpsy. Z drugiej strony, wchodzę na Metacritic i widzę bardzo wysoką średnią ocen na konsolach, więc albo problem nie istnieje, a wy kłamiecie, albo recenzencka rzetelność to dziś co najwyżej średnio zabawny oksymoron.
czwartek, 29 sierpnia 2019, 15:57   fanboyfpsow
Hmm a to ja myślałem że tylko mi gra działa w 20 fps?? Rozumiem skopać optymalizację na pc ale żeby na konsolach??!! hmm no w sumie kiedyś podobnego wyczynu dokonał ubisoft z AC Unity:)
czwartek, 29 sierpnia 2019, 15:52   YogoWafel
@Ninho gram na Pro, przeszedłem 6 z 10 głównych misji oraz większość dostępnych do tego momentu side questow, fpsy poniżej 30 spadły mi dosłownie w jednym miejscu (zresztą kilkukrotnie - mail room w pierwszej lokacji), a tak gra jest bardzo stabilna, nawet gdy na ekranie dzieje się sporo. Ewentualnie przycięcia występują przy kończeniu głównych misji, ale jest to freeze na ok. 5 sekund a potem gra się dalej dobrze.
czwartek, 29 sierpnia 2019, 14:18   Ninho
@konio52 Wkrótce będzie recenzja na stronie. Na PS4 Slim momentami grać się nie da, na PS4 Pro jakoś idzie, ale faktycznie jest tragedia.
czwartek, 29 sierpnia 2019, 13:25   konio52
Dlaczego na cda nie ma newsa ze Control na ps4 i xone chodzi w 10-15 fps i 900p? Gra jest niegrywalna na podstawowych konsolkach :)

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

…czyli growe podsumowanie zeszłego tygodnia. Wstydliwe, ale tylko częściowo.

Komentarzy:
7

Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, w czasach, gdy kieszonkowe kalkulatory z wyświetlaczem LCD zdawały się nam szczytem technogadżeciarstwa, młody i obiecujący reżyser George Lucas stworzył „Gwiezdne wojny”. I odtąd nasz świat nie był już taki sam. W 40 lat później nadal czujemy dreszcze, słysząc temat przewodni filmu...

Komentarzy:
8

Myśl na dziś: Dorosnąć – to zrozumieć, dlaczego Shrek chciał, żeby wszyscy zostawili go w spokoju.
 

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z