Marvel´s Avengers: Przy tytule pomagał projektant God of Wara
Wszystko po to, aby każdą postacią grało się równie dobrze.
Powolutku dowiadujemy się coraz więcej o grze. Kilka dni temu pokazano prawie 20 minut z rozgrywki, a wczoraj krótka zajawka przybliżyła nam postać Kapitana Ameryki.
Jednym z najważniejszych zadań, jakie stanęły przed twórcami było sprawienie, aby taka sama przyjemność z rozrywki płynęła z gry każdym z Avengersów. Zawsze dobrze jest wszystko miażdżyć Hulkiem lub latać w powietrzu w zbroi Iron Mana, ale twórcy nie chcieli dopuścić do sytuacji, w której gracze będą niechętnie grać Czarną Wdową czy Hawkeyem. W tym celu poprosili o pomoc projektanta walki z God of War.
Vince Napoli, bo o nim mowa, zawitał do Crystal Dynamics, aby popracować nad unikalnością każdej postaci. Jak mówi jeden z przedstawicieli studia:
Poprosiliśmy Vince'a, aby pomógł nam uczynić z Czarnej Wdowy niesamowitą postać. Sami mieliśmy z tym duży kłopot. Udało mu się i teraz rozgrywka nią jest po prostu cudowna. Wtedy poprosiliśmy go: zrobisz to samo z Hulkiem? A z Iron Manem? Vince to mistrz w sprawianiu, by rozgrywka danym bohaterem dawała rzeczywiste wrażenie bycia nim.
Studio wypowiedziało się także na temat kolekcjonowanych podczas rozgrywki przedmiotów. Nie będą to jedynie puste ozdobniki, ale ekwipunek podnoszący statystyki naszych bohaterów. W pewnym momencie będziemy musieli walczyć z Abominacją lub ponownie zmierzyć się z Taskmasterem. Jeżeli nasze wyposażenie będzie ubogie, będziemy mieć z nimi poważne problemy. Cóż, dla mnie brzmi to trochę jak zmuszanie graczy do poważnego grindu... ale może się mylę.
Avengersi zadebiutują już w maju, na PC, PS4, XBO oraz Google Stadii.