Call of Duty: Mobile ogromnym sukcesem [WIDEO]
Gra w dwa dni od premiery zgomadziła wokół siebie dziesiątki milionów graczy.
Kiedy zdecydowana większość fanów serii z niecierpliwością (lub obawami co do modelu biznesowego) czeka na Modern Warfare, Activision wraz z Tencentem zrzucili na rynek dość niespodziewaną bombę. „Niespodziewaną” nie dlatego, że nie wiedzieliśmy wcześnie o jej istnieniu (w końcu od początku wakacji trwały jej testy beta), a z powodu jej zaskakująco wysokiej jakości. Oferująca zarówno starcia 5 na 5, jak i tryb battle royale mobilna wersja CoD-a podbiła całkiem sporo serc – właściwie „sporo” może nie być odpowiednim słowem.
Jak donosi Sensor Tower wydane pierwszego października darmowe Call of Duty: Mobile zainstalowano na ok. 20 milionach urządzeń z Androidem i iOS-em. Gracze do wczorajszego wieczora zdążyli wydać już ok. 2 milionów dolarów. Największą popularnością gra cieszy się w Indiach (aż 14% pobrań pochodzi z tego kraju), USA jest zaś dopiero na 9. miejscu.
Call of Duty: Mobile has racked up more than $2 million spent on 20 million installs so far, according to Sensor Tower estimates. This includes Activision and Garena's versions of the game. India leads with 14% of installs, U.S. is No. 9 with 9%. #callofdutymobile #callofduty pic.twitter.com/2ici0HBa9g
— Sensor Tower (@SensorTower) October 2, 2019
Ponieważ zatwardziali pecetowcy i konsolowcy mogli przegapić premierę tytułu, służę zwiastunem:
W Call of Duty: Mobile zagracie na urządzeniach z Androidem oraz iOS-em.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.