Disney zachęca do swojej platformy streamingowej... ponad trzygodzinnym zwiastunem [WIDEO]
To już wiecie, co będziecie oglądać dziś wieczorem.
Tak, wiem, Disney+ teoretycznie mało nas powinno obchodzić, skoro swoją premierę w Polsce będzie miało dopiero w bliżej nieokreślonej przyszłości. Trudno jednak ignorować wejście na streamingowy rynek takiego giganta, szczególnie, gdy zaoferuje kilka naprawdę mocnych pozycji (z „The Mandalorian” na czele).
Z drugiej strony na dzień dobry platforma nie zapewni liczby produkcji porównywalnych z konkurencją, a szczególnie oczekiwane superbohaterskie seriale zadebiutują dopiero późnym 2020. Do tego jeżeli ktoś nie będzie miał ochoty na kreskówki Disneya czy Pixara lub „Gwiezdne Wojny” do społu z filmami superbohaterskimi, to... Cóż, może powinien zainteresować się czymś innym? Firma jest świadoma pewnych niedostatków w swojej premierowej ofercie, dlatego początkową, stosunkowo skromną reprezentację prezentuje w formie ponad trzygodzinnego wideo (bardziej standardową listę znajdziecie TUTAJ):
Że obliczono to tylko na zrobienie wrażenia? Nie da się ukryć, chociaż swoje zadanie zwiastun spełnia całkiem nieźle. Cóż z tego jednak, skoro Polacy nie zobaczą Disney+ jeszcze długo. Premiera w USA, Kanadzie i Holandii będzie miała miejsce co prawda już 19 listopada, ale o innych rynkach nic pewnego jeszcze nie wiemy. A szkoda, bo nawet cena zdaje się całkiem atrakcyjna – 6,99 euro.