3
23.05.2020, 11:36Lektura na 2 minuty

Minecraft Dungeons: Jak wypadło kwadratowe Diablo? [RECENZJE]

Tuzy gatunku mogą raczej spać spokojnie, co nie znaczy, że nie warto zagrać.


Paweł „Cursian” Raban

W moich oczach ogłoszenie prac nad Minecraft Dungeons było równie zaskakujące, co powstanie Gears Tactics przy czym w tym drugim przypadku od lat po cichutku sobie o czymś podobnym marzyłem. XCOM-owe Gearsy dość powszechnie uznano za sukces, a jak jest w przypadku kwadratowego Diablo? Gorzej, choć wciąż zdumiewająco dobrze. W momencie pisania tego newsa średnia ocen wynosi 76%, a wybrane opinie znajdziecie poniżej:

  • Windows Central: 4,5/5
  • Destructoid: 8/10
  • Gamers Heroes: 80/100
  • SpazioGames: 7/10
  • PCGamesN: 7/10
  • GamesRadar+: 3,5/5
  • Stevivor: 6,5/10
  • Windows Central ociera się o maksymalną ocenę, zachwalając rozwój bohatera i walkę.


    Sedno Minecraft Dungeons leży w satysfakcjonującej walce i opcjach kompleksowego rozwoju bohatera, a tego gra dostarcza pod dostatkiem.


    Destructoid zauważa, że Dungeons może bez wstydu stać u boku swego większego krewniaka:


    W czasie ostatniej dekady Minecraft udowodnił, że jest jedną z najbardziej trwałych i ujmujących marek, a Dungeons jest teraz częściowo odpowiedzialne za to dziedzictwo.


    PCGamesN docenia walory gry, ale zauważa, że jest ona raczej skierowana do młodszych odbiorców.


    Okrojone Diablo, które emanuje urokiem i różnorodnością łupów, ale prawdopodobnie spodoba się bardziej młodszym odbiorcom.


    Według serwisu Stevivor Dungeons to rzecz przyjemna, ale zupełnie pozbawiona głębi:


    Minecraft Dungeons jest porządne, tryska frajdą, ale w żadnym razie nie jest rewelacyjne. Miałem więcej radochy w Xbox Live Party po prostu gawędząc z kumplami i bezmyślnie strzelając do szajsu, niż z samego grania. Od tego momentu zdecydowaliśmy się zmienić poziom trudności na rekomendowany i zaczęliśmy bezstresowo przedzierać się przez wrogów, zbierając nowy sprzęt i wbijając kolejne poziomy. Zdecydowaliśmy, że będziemy grać przez trzy podstawowe poziomy trudności, ale głównie dlatego, że to łatwa droga do nabicia gamescore, a nie czynność, która by nas wciągnęła.


    Warto pamiętać, że w dzień swojej premiery, a więc 26 maja, gra trafi do Game Passa, więc będziecie mogli ją przetestować sami za dość symboliczną kwotę, a przy okazji ograć też wspominane na wstępie Gearsy, do czego zresztą szczerze namawiam.


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Paweł „Cursian” Raban

    Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

    Profil
    Wpisów3207

    Obserwujących6

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze