Nvidia z nowym systemem dodawania gier do GeForce Now. Sporo tytułów opuszcza usługę
Firma stara się ustabilizować sytuację i chwali się ponad dwoma tysiącami produkcji.
W pierwszej chwili wydawało się, że GeForce Now może zostać liderem wśród platform oferujących granie w chmurze. Dostępność w dużo większej liczbie krajów niż konkurencja, brak opłat w podstawowym pakiecie czy całkiem niezła jakość usługi przyciągnęły uwagę graczy na całym świecie. Dość szybko okazało się jednak, jak ogromnym błędem było niedogadanie się wcześniej z wielkimi wydawcami naszej branży. Z usługi stopniowo zaczęły znikać kolejne produkcje (niedawno Warner Bros. czy Xbox Game Studios), a Nvidia robiła wszystko, by jakoś zatamować krwawienie.
Firma stara się teraz odwrócić trend, wprowadzając nowy system wyrażania zgody na pojawienie się gry w GeForce Now. Aby uniknąć w przyszłości wiadomości „XXX wycofuje swoje tytuły z usługi”, w czerwcu znikną z niej wszystkie produkcje developerów i wydawców, którzy do końca maja nie zaznaczą stosownej opcji.
Nvidia poinformowała, że do wczoraj otrzymali zapisy od ponad 200 wydawców, dzięki czemu biblioteka platformy liczyć będzie więcej niż 2000 pozycji. Pełną listę możecie znaleźć TUTAJ.
Niestety, w związku z tym, iż wiele firm nie skorzystało z takiej możliwości, za kilka dni GeForce Now opuszczą poniższe tytuły:
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.