13
28.09.2020, 09:31Lektura na 2 minuty

Demon’s Souls: Remake w 60 fps-ach, ale nie w parze z 4K [WIDEO]

Prawdopodobnie mowa o trybie wydajności, więc nie możemy wykluczać możliwości zabawy w 4K przy 30 klatkach na sekundę.


Witold Tłuchowski

Start kolejnej generacji niekoniecznie będzie należeć do najhuczniejszych – przynajmniej dla fanów PlayStation 5. Spider-Man: Miles Morales wyjdzie przecież również na „czwórce”, a wśród exclusive'ów mających przekonać nas do zakupu znajdziemy Godfalla (acz trafi też na EGS), Sackboy: A Big Adventure, Destruction AllStars czy Astro's Playroom. Na tym tle remake Demon’s Souls wyrasta na zdecydowanie najważniejszy* tytuł startowy nowej konsoli.

Zaprezentowany przed dwoma tygodniami gameplay wyglądał w akcji bardzo dobrze... choć najnowsza analiza Digital Foundry sugeruje, że gra Bluepoint Games może sprawować się na PS5 nieco gorzej, niż oczekiwaliśmy. Portal przyjrzał się pokazywanym niedawno materiałom i doszedł do wniosku, iż Demon’s Souls działa na nich w rozdzielczości 1440p, a nie 4K. Zachowuje przy tym stałe 60 klatek na sekundę (prawie, ale mówimy tu o rzadkich wahaniach 55/60). Nikt by się jednak nie zdziwił, gdyby twórcy dali graczom wybór, czy wolą bawić się w 4K/30 fps czy w 1440p/60fps.

Warto też pamiętać, że gameplay był nagrywany na kilka miesięcy przed premierą, więc do chwili debiutu coś może się jeszcze w tej materii zmienić.

Demon’s Souls trafi na rynek wraz PlayStation 5. W Polsce stanie się to 19 listopada.

*Tzn. dla mnie i bez tego nim był, ale przecież nie każdy musi być fanem Soulsów.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze