18.12.2020, 12:30Lektura na 2 minuty
Sponsorowany

Monster Energy stawia kolejny krok w polskim gamingu

Monster Energy to kolejna nieendemiczna marka, która zdecydowała się na aktywacje w gamingu. Do tej pory kojarzona była z działaniami wokół największych eventów gamingowych takich jak Poznań Game Arena. Marka widząc ogromny potencjał drzemiący w tej branży zdecydowała się na kolejny krok, by być bliżej społeczności i zapowiada współpracę z trzema topowymi streamerami, którzy zostają jej ambasadorami.


Art. sponsorowany

Firma Monster Energy od lat wspiera działania gamingowe na całym świecie. Międzynarodowa marka jest partnerem najbardziej rozpoznawalnych organizacji działających na rynku sportów elektronicznych, m.in. Natus Vincere, Fnatic, Team Liquid czy Evil Geniuses. W tym roku polscy gracze dzięki napojom Monster Energy mogli bezpłatnie odblokować miesięczny dostęp do usługi Xbox Game Pass na PC, czy zyskać dodatkowe doświadczenie w grze Halo Infinite, dzięki kodom spod zawleczki.

Pod koniec 2020 roku Monster Energy nawiązał współpracę ze streamerami związanymi z agencją gamingową Fantasyexpo - Pawłem ‘Saju’ Pawełczakiem, Jakubem ‘Kubonem’ Turewiczem oraz Mateuszem ‘PAGO’ Pągowskim. Cała trójka jest silnie związana z esportem - SAJU i PAGO z Counter-Strike: Global Offensive, zaś Kubon z League of Legends. CS-owy duet w ostatnich latach rywalizuje głównie na rodzimej scenie, jednak warto wspomnieć, że gracz League of Legends, Jakub Turewicz, jeszcze w 2014 roku grał w najwyższej lidze europejskiej - EU LCS 2014. Oznacza to, że w każdym z ambasadorów drzemie tzw. “gen sportowca” skłaniający ich do ciągłej rywalizacji.


Monster Energy to marka znana graczom i dostarczająca energię do grania na całym świecie. Nie tylko wspieramy największe turnieje esportowe, ale także premiery gier, topowe organizacje oraz indywidualnych streamerów. W Polsce od kilku lat organizujemy promocje gamingowe oraz jesteśmy aktywnym partnerem Poznań Game Arena. Mamy nadzieję, że wspólnie z Saju, Kubonem i PAGO stworzymy wiele ciekawych projektów dla graczy oraz zbudujemy wśród nich jeszcze większą świadomość Monster Energy - mówi Daniel Kucharski, Digital & Media Manager Poland w Monster Energy.


Współpraca firmy Monster Energy z agencją gamingową Fantasyexpo będzie trwała przynajmniej do końca 2021 roku. Ma na celu przede wszystkim promocję wizerunkową międzynarodowej marki wśród społeczności graczy. W związku z tym, każdy z ambasadorów ma zaplanowane aktywności dla swojego grona odbiorców.

Poza aktywnym udziałem w świecie gamingu, Monster Energy wspiera także dyscypliny sportu motorowego m.in. Formuła 1, MotoGP, rallycross, żużel, motocross oraz sporty akcji i sporty zimowe.

 

Redakcja cdaction.pl nie odpowiada za treść artykułów sponsorowanych.


Redaktor
Art. sponsorowany
Wpisów157

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze