Six Days in Fallujah: Pierwsze fragmenty rozgrywki [WIDEO]
Akcja gry będzie toczyć się w proceduralnie generowanym środowisku.
Six Days in Fallujah dość niespodziewanie otrzymało drugą szansę. Wojenny shooter powrócił po latach, ciesząc się wsparciem nowego developera i wydawcy. Kluczowe założenia zostały utrzymane – przedstawić realistyczną symulację współczesnego pola walki, przy jednoczesnym poszanowaniu prawdziwych ludzkich dramatów. Ekipa Highwire Games, twórcy gry, wierzy, że kontrowersyjna tematyka (druga bitwa o Faludżę z 2004 roku) powinna zostać ukazana z różnych perspektyw.
Gra będzie taktyczną strzelanką pierwszoosobową, która stawia na skrupulatne planowanie działań. Co ważne, budynki i inne elementy miejskiej architektury będą generowane proceduralnie przy każdym nowym podejściu do kampanii. To zasługa specjalnej technologii. Takie założenia budują atmosferę niepewności, w której muszą funkcjonować prawdziwi żołnierze. Mapa gry się zmienia, a my nigdy nie wiemy, czego się spodziewać. Kampania nie będzie rozgrywana dwa razy w ten sam sposób.
Poniżej możecie zapoznać się z pierwszymi fragmentami rzeczywistej rozgrywki. Pokazano też wspomnianą „architekturę proceduralną”. Developer zainwestował w tę technologię ponad trzy lata ciężkiej pracy.
Six Days in Fallujah pojawi się na PC i konsolach w 2021 roku.
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.