8
1.07.2021, 09:13Lektura na 1 minutę

Persona 4 znalazła na Steamie milion nabywców, cała seria osiągnęła kolejny kamień milowy

A o „szóstce” wciąż ani słowa.


Witold Tłuchowski

Persona zaczynała jako spin-off serii Shin Megami Tensei, ale szybko zdobyła popularność wystarczającą do tego, by stać się w pełni niezależną marką. Spora w tym zasługa decyzji Atlusa o wydaniu jej – w przeciwieństwie do poprzedniczek – również na Zachodzie.

Ostatnie lata były dla cyklu szczególnie dobre. Świetnie przyjęta Persona 5 (wraz z rozszerzoną edycją Royal) zebrała nie tylko genialne oceny, ale sprzedała się też lepiej niż którakolwiek odsłona wcześniej. Także i premiera „czwórki” na pecetach spotkała się z zaskakującym entuzjazmem graczy, którzy teraz wcale nie po cichu liczą, że i piąta część w końcu trafi na tę platformę.

Podstawy dla takich marzeń są niezłe, bo Persona 4 Golden po roku na Steamie znalazła już milion nabywców. Jak na 13-letnią produkcję, całkiem niezły wynik.

Jak chwali się Atlus, sama seria sprzedała się już w 15 milionach egzemplarzy. 


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze