Take-Two: GTA V sprzedało się w ponad 150 milionach kopii, The Outer Worlds i Kerbal Space Program radzą sobie bardzo dobrze
Ancestors: The Humankind Odyssey przekroczyło zaś milion sprzedanych kopii.
Raport finansowy Take-Two za pierwszy kwartał roku podatkowego 2021-2022 skupił się nie tylko na grach mających się dopiero ukazać, ale przede wszystkim podsumował wyniki produkcji już wydanych.
Zacznijmy od niekwestionowanego lidera, GTA V – w ciągu blisko 8 lat od premiery do sklepów wysłano ponad 150 milionów kopii gry, co pozwoliło całej serii przekroczyć barierę 350 milionów sprzedanych egzemplarzy. Jak twierdzi wydawca, „piątka” zarobiła miliard dolarów szybciej niż jakikolwiek inny przedstawiciel mediów rozrywkowych w historii. Read Dead Redemption 2 może się zaś pochwalić wynikiem przekraczającym 38 milionów sztuk (cały cykl ociera się o 60 milionów).
Z kolei Borderlands 3 sprzedało się w liczbie 13 milionów kopii (wszystkie części łącznie osiągnęły już 71 milionów). The Outer Worlds zostało wysłane do sklepów (lub bezpośrednio kupione w sieci) 4 miliony razy – warto jednak pamiętać, że gra debiutowała w Xbox Game Passie, co na pewno nie pozostało bez wpływu na ostateczny rezultat. Świetnie radzi sobie też Kerbal Space Program, którego sztuk do dziś zakupiono ponad 5 milionów. Eksperymentalne Ancestors: The Humankind Odyssey także można chyba uznać za pewien sukces – tytuł sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy.
Dla porządku: powyższe liczby oznaczają kopie wysłane do sklepów i kupione bezpośrednio w sieci.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.