Twórcy Predator: Hunting Grounds pracują nad adaptacją „Pogromców duchów”
Przypadkiem zdradził to jeden z założycieli studia.
Amerykańskie IllFonic wciąż nie doczekało się swojego bestsellerowego hitu, ale mimo tego jakimś sposobem było w stanie zdobyć zaufanie branży filmowej. Studio wpierw zasłynęło Friday the 13th: The Game, w którym jeden z graczy wcielał się w Jasona i gonił pozostałych uczestników zabawy, w zeszłym roku wypuściło zaś na rynek Predator: Hunting Grounds, również pozwalające zasmakować asymetrycznego multiplayera. Jak się wydaje, developerzy raz jeszcze sięgną po kinowego klasyka.
Gościem najnowszego odcinka podcastu Questlove Supreme był Raphael Saadiq, muzyk, producent i przy okazji jeden z założycieli IllFonic (za PCGamesN). Chociaż głównym tematem audycji była jego działalność muzyczna, rozmowa w pewnym momencie zeszła na gry – Saadiq zapytany, ile gier stworzyła jego firma, odpowiedział:
Friday the 13th, w zeszłym roku był Predator, a teraz pracujemy nad Ghostbusters.
Niestety, Saadiq nic więcej na temat interaktywnych „Pogromców duchów” nie zdradził (zresztą i tak pewnie powiedział za dużo), ale znając dotychczasowe dokonania studia, umiemy sobie wyobrazić, jaki gatunek będzie reprezentować gra. Cóż, z produkcji na produkcję twórcy mają coraz większe doświadczenie w tytułach z asymetrycznym multiplayerem, może więc tym razem zdołają podbić świat.
Warto też zauważyć, że tytuł na pewno nie jest bez związku z nadchodzącym „Ghostbusters: Afterlife” (w Polsce: „Pogromcy duchów: Dziedzictwo”), którego światowa premiera odbędzie się w listopadzie.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.