Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Lord of the Fallen 2: CI Games z optymizmem patrzy na 2022

Witold poniedziałek, 22 listopada 2021, 13:47 News

Firma chce ruszyć z kampanią marketingową gry w pierwszej połowie przyszłego roku.

Nic nie wyszło z ambitnych planów CI Games, by stać się kolejnym polskim studiem podbijającym rynek gier AAA, a firma ostatecznie podjęła trudną decyzję o ograniczeniu liczebności studia i skupieniu się na mniejszych produkcjach. Nie pozostało to oczywiście bez wpływu na Lord of the Fallen 2, kontynuację jednego z pierwszych (jeżeli w ogóle nie pierwszego) soulslike'a powstałego poza FromSoftware. Projekt zapowiedziano jeszcze w 2014, ale od tamtej pory zdążyliśmy doczekać się resetu prac i dwukrotnej zmiany odpowiedzialnej za niego ekipy.

Obecnie „dwójką” zajmuje się w założonym w zeszłym roku przez CI Games studiu Hexworks i – jak sugeruje najnowszy raport finansowy spółki – przebiegają całkiem nieźle. Jak bowiem czytamy:

Produkcja gry Lords of the Fallen 2 jest w fazie pełnej produkcji, Spółka w kwietniu 2022 roku chce dysponować grą na etapie w pełni do przejścia z niemal całym zaplanowanym kontentem. Rozpoczęcie kampanii marketingowej planowane jest w Q1/Q2 2022 r.

Dodajmy, że nad sequelem pracują 62 osoby. Dla porównania serią Sniper Ghost Warrior zajmuje się teraz 47 osób.

CI Games zdradziło też, że „multiplayer będzie stanowić nieodzowny element każdej istotnej premiery” – nic sprecyzowano jednak, czy obejmuje to również Lords of the Fallen 2.

Rozgrywka dla jednego gracza będzie kluczowa w naszych grach, jednak w przyszłości planujemy wprowadzić także tryb multiplayer, który będzie zaprojektowany specjalnie dla poszczególnego projektu.

Tryb multiplayer pozwoli na dotarcie z poszczególnymi grami z naszego portfolio wydawniczego do odpowiednio większego grona odbiorców

Prócz tego spółka pochwaliła się rekordowymi wynikami w minionym kwartale „generowanymi przez jej portfel gier”. Przychody wyniosły w tym okresie 32,7 miliona złotych i odpowiadały za nie przede wszystkim Sniper Ghost Warrior oraz cudze tytuły wydawane pod szyldem United Label. Nakłady na produkcję i promocję Sniper Ghost Warrior Contracts 2 zwróciły się w drugim miesiącu po premierze.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 23 listopada 2021, 18:22   leon.33
o grze człowiek zdążył już zapomnieć. Zbyt długi czas od pierwszej części

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Do wyboru masz także śmierć przez pożarcie.

Komentarzy:
3

Baaaaczność! Na dzisiejszej odprawie poznacie wykradzione przez naszych szpiegów informacje na temat najnowszego wojennego RTS-a. Spocznij!

Komentarzy:
2

„Znam wszystkie kłamstwa. Znam wszystkie kłamstwa.  
Znam wszystkie miny, które robi księżyc, kiedy myśli, 
Że nikt nie patrzy”(*). 

Komentarzy:
6

Wiecie, co to agrowłóknina? Ja też nie. Ale to nic – w Farming Simulatora 22 i tak grało mi się dobrze.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z