2K Australia zmierza ku zamknięciu
2K Australia to studio odpowiedzialne za Borderlands: The Pre-Sequel. Pracowało też przy wszystkich BioShockach, The Bureau: XCOM Declassified i paru innych grach. Teraz zostanie zamknięte.
Początkowo była to tylko plotka, ale teraz 2K potwierdziło – studio zostanie zamknięte aby „zoptymalizować zarządzanie pieniędzmi”. Nieoficjalne tłumaczenie na język ludzki brzmi: tworzenie gier stało się wybitnie kosztowne, a zwłaszcza w Australii.
Tradycyjnie, jak to w tego typu przypadkach bywa, 2K zapewniło, że postara się pomóc zwolnionym pracownikom znaleźć nową pracę.
Czytaj dalej
-
Wielki rozwód w Paradox Interactive. Zmienia się studio zawiadujące Cities:...
-
Jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku nie dostanie sequela. Twórca...
-
Alice: Madness Returns z fanowską łatką poprawiającą działanie gry na współczesnych komputerach. Patch...
-
Greedfall 2: The Dying World z największą aktualizacją w historii. Sprawdźcie...
14 odpowiedzi do “2K Australia zmierza ku zamknięciu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

2K Australia to studio odpowiedzialne za Borderlands: The Pre-Sequel. Pracowało też przy wszystkich BioShockach, The Bureau: XCOM Declassified i paru innych grach. Teraz zostanie zamknięte.
I tak ich nie lubiłem. 😛
Co ale …ale …ale jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak?
Wow, wszystkie te tytuły to przynajmniej (przynajmniej!) dobre gry, bardzo dziwna decyzja…
Oficjalne wyjaśnienie zapewne jest prawdziwe, bo nie chce mi się wierzyć, że to klęska Pre-Sequela zadecydowała. To była gra robiona po kosztach, częściowo metodą kopiuj-wklej – do tego budżet na reklamy nie był jakoś przesadnie imponujący. To się po prostu nie miało prawa sprzedać na poziomie poprzedniczek…
szkoda mam nadzieję że to nie oznacza końca bioshocka bo to jedna z moich ulubionych serii.
Urżnęli kurze złote jaja :/
@Attack2K Zdajesz sobie sprawę, że studio odpowiedzialne za Bioshocka (Irrational Games= zostało zamknięte ponad rok temu a 2K Australia jedynie asystowało przy tej serii?
„tworzenie gier stało się wybitnie kosztowne” 😀 😀 😀 😀 😀 … no tak, jak się zatrudnia pryliard osób do jednej gry, to budżet leci na łeb i na szyję. Popatrzcie tak szczerze wszyscy na kilka developerów, takich w sumie pasjonatów, lub weteranów o małych zasobach pieniężnych, oni robią coś z pasją i nie raz odejmują sobie od „gęby” a potrafią ciekawą grę stworzyć i zarobić. Taki Notch wszak wszystkim znany, miał małe studio i do czego doszedł ? Liczy się pomysł i zgrany zespół z pasją, a nie „robole”.
gry grami, ale polityka finansowa to też klucz do sukcesu. Jak się źle zarządzą to cóz… 🙁
@chronokles święta prawda, tak jest ze wszystkim. Jak się ma pomysł i pasje to się dojdzie do milionów.
@RonJon i co z tego ? na jedno wychodzi
@Naars: Problem jest taki, ze to sa wylacznie dobre gry. Od firmy isniejacej w kraju, gdzie pensja minimalna to jakies $15 wymaga sie wiecej niz „dobre” gry – maja przyniesc biliony…|@wernetto: Tyle ze jedyny pomysl Notcha to ukrasc cudzy pomysl i zrobic po swojemu – czyli indycza wersja Blizzarda. I poza Minecraftem nic na razie mu nie wyszlo (zrobil dwie gry dowcipy w ramach indyczych pojedynkow – symulator konia ze Skyrima i strzelanie do zombii oraz zaczal indyczego Star Citizena, ale mu sie znudzil).
No cóż, co zrobisz? Nic nie zrobisz. Trzeba być wdzięcznym za wybitne gry, jakimi to studio nas obdarowało. Mam tylko nadzieję, że 2K dotrzyma obietnicy, nie chcę, aby osoby odpowiedzialne za mojego ulubionego BioShocka 2 wylądowały na ulicy c:.