rek

A Plague Tale: Requiem – Gameplay z komentarzem twórców

Na pokazie Tribeca Games Spotlight 2022 mogliśmy zobaczyć fragmenty rozgrywki wraz z obszernym komentarzem twórców gry A Plague Tale: Requiem.

Na starcie dostajemy informację, że Asobo Studios rozrosło się z 12-osobowej grupy pasjonatów do firmy składającej się z około 250 osób. Nad drugą częścią serii A Plague Tale pracuje masa osób. Firma zainwestowała też w studio motion capture, co ma realnie podnieść wrażenia estetyczne płynące z gry.

Od twórców dowiadujemy się jeszcze, że do świata gry starają się przenieść francuskie średniowieczne realia. Amicia to nadal nie Brienne z Tarthu, więc gameplay skupia się na skradaniu i przetrwaniu. Niezależnie od tego, czy przeciwnikiem są ludzie, czy szczury, kluczem do zwycięstwa jest ich przechytrzenie. Na zaprezentowanych fragmentach gry widzimy jednak, że Amicia sprawnie posługuje się kuszą i potrafi zabić przeciwnika, gdy podejdzie do niego niezauważona.

https://www.youtube.com/watch?v=jUP7TUatH8Y

W drugiej części będziemy mieli do czynienia z prawdziwym potopem szczurów. Ich większa ilość ma symbolizować rozwój plagi. Na festiwal Tribeca wybierane są jedynie gry wyróżniające się narracją, immersją lub walorami artystycznymi. Z opowiadań pracowników Asobo Studio można wywnioskować, że mocny nacisk kładą właśnie na wysoką jakość przedstawienia relacji między bratem i siostrą.

Premiera już w tym roku, chociaż nie znamy nadal dokładnej daty. A Plague Tale: Requiem ukaże się na PC, PlayStation 5, Xboksach Series X/S oraz na Nintendo Switch. Gra będzie dostępna w dniu premiery w ramach subskrypcji Xbox Game Pass.

Jedna odpowiedź do “A Plague Tale: Requiem – Gameplay z komentarzem twórców”

  1. Wszystko fajnie, ale gameplayu to na tym materiale nie było. Pomijając niektóre cutscenki, pokazany materiał był oznaczony logo Innocence…

Dodaj komentarz