Apex Legends: Respawn zabiera się za oszustów i graczy notorycznie opuszczających mecze
Gra, która zanotowała najlepszy miesiąc otwarcia w historii darmowych tytułów, od początku zmaga się z balansem rozgrywki i odsiewaniem oszustów. Na początku marca zbanowano ponad 350 tysięcy pecetowców, którym obce było pojęcie uczciwej rywalizacji. Niestety, nie rozwiązało to problemu – wystarczyło utworzyć nowe konto i znowu można było brykać po serwerach. Dlatego teraz Respawn wlepia solidniejsze bany – blokowane są komputery cziterów. Gra skanuje po jednym meczu sprzęt w poszukiwaniu niedozwolonego oprogramowania i automatycznie wyrzuca osoby, które stosują ułatwienia. Jedynym wyjściem jest w tym przypadku zakup nowego peceta, a twórcy Apeksa mają nadzieję, że duży koszt takiego przedsięwzięcia skutecznie odstraszy od ich tytułu wszystkich potencjalnych kombinatorów.
Nie są bezpieczni również notoryczni quitterzy, czyli gracze uciekający z meczów, które nie idą po ich myśli. Twórcy planują wprowadzenie nowego rozwiązania – za regularne opuszczanie meczów użytkownicy karani będą dłuższym oczekiwaniem na rozpoczęcie kolejnej rozgrywki. Jeżeli bez powodu uciekniemy z trzech meczów, na kolejny czekać trzeba będzie pięć minut. Oczywiście jest tu kilka wyjątków. Jeśli wasz skład jest niekompletny, bo gra nie znalazła trzeciego ochotnika, możecie bez przeszkód wyjść i spróbować jeszcze raz. To samo tyczy się sytuacji, w której zostaniecie w meczu zabici i wasi towarzysze nie zdążą was wskrzesić. Jeśli nie chcecie oglądać reszty potyczki, Apex nie będzie was za to karał. Respawn nie podał jeszcze, kiedy planuje wprowadzić ten system na stałe – wciąż jest on testowany i na serwery trafił przez przypadek.
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Apex Legends: Respawn zabiera się za oszustów i graczy notorycznie opuszczających mecze”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Powinni flagować i sprzęt i najlepiej windowsa i wysyłać dane do jakiejś bazy by inni deweloperzy mogli ich później blokować.
Zero tolerancji dla cziterów kto raz użyje wspomagaczy ten nie powstrzyma się z używaniem w innych grach bardzo dobry system banowania aczkolwiek w Apexa nie gram jakoś mnie nie pociągają BR ale pomysł z blokadą komputerów jak najbardziej popieram
Nie rozumiem ludzi którzy opuszczają mecze. Grają w grę multiplayer która polega na rywalizacji a w grach raz się wygrywa raz się przegrywa proste , tylko do jasnej cholery ludzie są takimi ci**mi że zamiast walczyć do końca i zrobić comeback to wolą zacząć grę od nowa … Sam nienawidzę takich graczy tym bardziej jak to sami YT’berzy to robią i świecą przykładem. Granie w gry multiplayer w 2019 wieku … Jak dostajesz w dup* wyjdź i przegraj jeszcze raz …
Co to za gra? pierwsze słyszę.
@urbanzone03 oj pamiętam jak w CS 1.6 samozwańczy pro gracze wychodzili z serwa i wracali po chwili żeby staty zresetować, jak dostawali w bambuko od innych 🙂 co ja się wtedy uśmiałem.
Rewelacyjny pomysł, Valve mogłoby zrobić to samo zwłaszcza po Wejściu CS’a w F2P|@down obstawiam że niektórzy oczywiście czasem będą mieli tilt, czasem coś im się że sprzętem stanie (czy to internet czy to Ukochana aktualizacja Windowsa :’)) No i nawet absurdalne akcje jak to że komuś wrócili rodzice za wcześnie 😀
Czyli gra „szpieguje” sobie dane twojego systemu i na tej podstawie weryfikuje i blokuje? Nie pachnie to zbyt dobrze…BTW O tym systemie czytałem jakoś tak w połowie marca, macie refleks CDA 😉
@down to nie jest tajemnicą, grając w to zgadzasz się na taką rzecz i tyle. Ale biorąc pod uwagę jak strasznie odstrasza Ciebie wszystko co jest związane z internetem to już inna sprawa.|A czytałes pewnie w połowie marca na CD-A 😉 |https:www.cdaction.pl/news-56010/apex-legends-tworcy-walcza-z-oszustami.html
@LordOfLight Nie, na gram.pl i to było o TYM konkretnym hardware anti-cheat, nie of banwave.Co do internetu, nie mam pojęcia o czym Waść prawisz. Ja bardzo chętnie użytkuję internet, ograniczając dostęp do danych prywatnych komu popadnie.
@down to jak Ty grasz na windowsie:D
@down ciii, bo się chłopak załamie jak się dowie 😀
@Refty Normalnie, nie instaluję w systemie byle szajsu, a telemertię od Ms to co wiem, to unikam, a jak nie wiem…to jak tylko się dowiem to odinstalowuję.
@zadymek 😀 ty tak na poważnie? Wiesz że nie jesteś w stanie wyłączyć całkowicie telemetrii w windows 8 i w górę 😀 nawet tymi magicznymi programami. Po 2 wszystkie gry z launcherów typu Steam, EGS, origin itp mogą (i zbierają) dane dla producentów (zgadzając się na taki sklep akceptujesz to) gier np choćby po to aby poprawić balans rozgrywki nawet w SINGLEPAYER grach – tak działa część napraw – patchy przez producentów. Także wymysły o braku telemetrii i nie przekazywaniu danych możesz między bajki włożyć.
i mi chodzi właśnie o launchery/sklepy – wybierając taki choćby dla samego Fortnite albo APEX po prostu nie masz wyboru choćby nie wiem co byś nie zainstalowa/odinstalował a telemertria w Windowsie już na poziomie jądra systemu jest zaszyta także ten… NO NI MA SZANS SYNEK jak to ktoś powiedział.
@DDragon Tak, na poważnie. I co, jak nie można wyłączyć całkowicie, to nie ma w ogóle sensu cokolwiek wyłączać? O to ci biega? Wyłączam, blokuję lub unikam tego, co się da, proste.|BTW Używam Windows 7.
Nie rozumiem ludzi odchodzących z meczu, gdy przy pełnym składzie. Mi raz się udało samemu (od początku obaj goście się rozłączyli) dojść do końca, niestety 1 vs 3 nie miałem szans i byłem drugi, ale spoko było się przekradać na tyłach wroga i atakować wyłącznie z partyzantki 😛