rek

Armored Core VI: Sprzedano prawie 3 miliony egzemplarzy gry

Armored Core VI: Sprzedano prawie 3 miliony egzemplarzy gry
"Sam Goldman"
Nie tylko soulsami FromSoftware żyje. Wygląda na to, że powrót serii z mechami został przyjęty nadzwyczaj dobrze.

Armored Core VI nie było czymś, czego spodziewaliśmy się po FromSoftware – wszyscy liczyli raczej na wieści dotyczące rozszerzenia do Elden Ringa, jakie ostatecznie ukaże się na początku przyszłego roku. Jakby tego było mało, to nowe Armored Core miało nie być soulslike’iem, co automatycznie zniechęciło wielu fanów tego developera. Po premierze okazało się, że niepotrzebnie – po szczegóły zapraszam do naszej recenzji.

Dobre oceny w mediach najwyraźniej przekonały graczy, ponieważ Armored Core VI stało się drugą co do wielkości premierą FromSoftware na pecetach i dość niespodziewanie wskoczyło na listę bestsellerów Steama. Spore zainteresowanie znalazło przełożenie na sprzedaż: zgodnie ze słowami jednego z japońskich aktorów głosowych, który podobno otrzymał informacje prosto ze studia, Armored Core VI sprzedało się w liczbie 2,8 miliona egzemplarzy.

https://twitter.com/Genki_JPN/status/1713429212290601023

Jeśli te wiadomości zostaną potwierdzone, to mamy do czynienia z absolutnym rekordem w historii serii. Pojawiają się już głosy, że taki wynik stanowi, bagatela, 55% sprzedaży całej serii Armored Core od początku jej istnienia.

https://twitter.com/_Redhu/status/1713226602795213287

Wydanie takiej gry było przez wielu traktowane jako eksperyment, na który developerzy mogli sobie pozwolić po stworzeniu świetnie przyjętego Elden Ringa. Oczywiście dalej nie jest to sukces na miarę 20 milionów kopii w rok, jakim chwaliła się poprzednia gra FromSoftware, ale pozwala patrzeć na przyszłość mechów z optymizmem, bo teraz już na pewno możemy myśleć o Armored Core VII, albo dodatku do „szóstki”.

Jedna odpowiedź do “Armored Core VI: Sprzedano prawie 3 miliony egzemplarzy gry”

  1. Nieźle. Ale następnym razem niech pójdą na całość bez cięcia budżetu, bo te dialogi i VA są mierne, a UI to istna karuzela przełączania wielu menusów, żeby zrobić jedną rzecz, którą możnaby było zrobić dwoma klikami w jednym menu.

Dodaj komentarz