Baldur´s Gate 3: Larian przygotowuje nas na ważną* zapowiedź [WIDEO]
![Baldur´s Gate 3: Larian przygotowuje nas na ważną* zapowiedź [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/18c731ec-1757-4638-95fa-0fbfb21d9604.jpeg)
Tak naprawdę od momentu jednej z najgłośniejszych zapowiedzi zeszłego roku nie usłyszeliśmy na temat Baldur’s Gate 3 praktycznie nic. Oczywiście, zobaczyliśmy klimatyczny zwiastun, ale oprócz tego musieliśmy zadowolić się garścią informacji na temat fabuły i rozgrywki. Larian był wielkim nieobecnym Gamescomu oraz The Game Awards – zrozumiałe więc, że fani zaczęli się niepokoić, czy dane im będzie powrócić na Wybrzeże Mieczy w 2020.
Nie znamy co prawda odpowiedzi na to pytanie, ale być może już niedługo się to zmieni. Studio opublikowało bowiem na Twitterze krótką zapowiedź zapowiedzi:
Something’s Brewing. #baldursgate3 pic.twitter.com/FMSkrYmjkl
— Baldur’s Gate 3 (@baldursgate3) January 17, 2020
Baldur’s Gate 3 usłyszymy więc 27 lutego. Czy poznamy wtedy datę premiery? Zobaczymy fragmenty gameplayu? Dowiemy się, na jakich platformach wyjdzie gra (oprócz Stadii i pecetów)? Kto wie – pozostaje tylko trzymać kciuki.
*Tzn. mamy taką nadzieję.
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Baldur´s Gate 3: Larian przygotowuje nas na ważną* zapowiedź [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mam tylko nadzieje, że pociągnię mi na moim komputerze, to jest jedyna gra w którą nie wyobrażam sobie grać na konsoli
@YogoWafel|Jeśli by zdecydowali się na turową grę jak w Divinity to na konsoli gra się w to bardzo wygodnie. Jeśli jednak aktywna pauza to sam nie wiem jak by to miało działać sprawnie na konsoli. Pożyjemy zobaczymy
oby to było w żucie izometrycznym a nie tpp
Jaram się jak Viconia na stosie.
A mi to wisi. Icewindy uwielbiam. Tormenta kocham i uważam za najlepszego cRPG ever. Ale od Baldurów się odbiłem, mimo wielokrotnych podejść i jakoś mnie nie ciągnie do trójki.
@pedroza mam nadzieje, że będzie tak jak w Divinity, aktywna pauza jest wg mnie reliktem przeszłości któremu po prostu trzeba dać umrzeć. Co do samego sterowania na konsoli – wiem, że w turówki teoretycznie da sie grać dobrze na padzie, ale wydaje mi się, że UI byłoby strasznie skomplikowane, no i mi nawet myszką zdarzało się w Divinity kliknąć w miejsce którego nie chciałem, a co dopiero na padzie.
@Celdur – You made my day! 😀
https:www.youtube.com/watch?v=UvDUOEOdw8Q
PanMianDa – też uwielbiam Tormenta, gram właśnie w BG1 ale wręcz zmuszam się do grania, zacząłem we wrześniu a jestem z tego co wiem dopiero w 1/3 gry… mam teraz przerwę…
A tu BUM premiera w lutym! I ch*j!
Proszę mi to dać w tej chwili
@Shlebe a jak będzie tylko stary anulowany projekt
@pedroza przecież ani Divine Divinity ani Beyond Divinity ani Divinity II: Ego Draconis nie były grami turowymi.
@lukegaX|Ale Divinity: Original Sin było.
Oby była walka jak w OS, walka w Baldurach, Icewind czy Pillarsach jest okropnie nie wygodna.
Pewnie ogłoszą że exclusive na Epicu xD
@lukegaX mówiłem o divinity original sin 1 i 2|@YogoWafel moja żona sobie z tym poradziła bez problemu, a nigdy graczem nie była, także uwierz mi, sterowanie na konsoli nie było skomplikowane. wręcz przeciwnie, bardzo intuicyjne