rek

Baldur’s Gate 3: Twórcy chwalą się nowym patchem

Larian Studios wypuściło piętnasty hotfix naprawiający kolejne błędy w Baldur's Gate 3.

Belgijskie studio zapowiada, że twarze bohaterów nie będą już zamieniać się w horrorowe monstra z kawałami mięsa wychodzącymi z oczodołów. Dodatkowo zmiany wprowadzają poprawki gameplayu oraz usuwają część błędów technicznych.

https://www.youtube.com/watch?v=1T22wNvoNiU

Gracze narzekali również, że po dodaniu lub zmianie modów występował problem z wczytywaniem gry. Temat został już podobno naprawiony, jednak twórcy podkreślają, że i tak nie wszystkie save’y mogą się normalnie ładować.

Karlach otrzymuje scenę w Avernusie, bez znaczenia, czy jest kontrolowana przez gracza, czy jest wyłącznie kompanem. Pojawiły się również problemy z zachowaniem drużyny, bo m.in. niektórzy członkowie nie ruszali się z miejsca, gdy teren wymagał przeskoczenia przeszkody, w efekcie czego zostawali daleko z tyłu. 

Pomimo zapowiedzi dobrej optymalizacji na konsole Xbox, gracze zaczynają narzekać i domagać się zwrotów za niedopracowany port. Producenci poinformowali o stabilizującym rozgrywkę patchu, który należy manualnie wgrać do systemu. 

https://twitter.com/baldursgate3/status/1734209268612526260

Pełna lista zmian dostępna jest na oficjalnej stronie gry.

2 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Twórcy chwalą się nowym patchem”

  1. PlaystationFanboy 22 grudnia 2023 o 20:27

    „Larian Studios wypuściło piętnasty hotfix naprawiający kolejne błędy w Baldur’s Gate 3.”

    To ta gra, co swoim dopracowaniem miała zawstydzać resztę branży? To jak to cudo optymalizacji i dopieszczenia ma już 15 patchy to naprawdę przydałaby się powtórka z 1983 – fala bankructw, twardy reset i zacznijmy od nowa.

    „Baldur’s Gate 3: Twórcy chwalą się nowym patchem”

    Wypuszczenie patcha to powód do wstydu, a ci się jeszcze tym chwalą…

  2. Dobrze, niech patchują… Kupię za 5 lat w wersji Enhanced/Definitive z dodanym górnym miastem i zmienionym zakończeniem 75% off.

Dodaj komentarz