Baldur’s Gate 3: Twórcy opowiadają o szczegółowości świata i promują grę krótką animacją
Nowy materiał z Wrót Baldura udowadnia, że twórcy darzą to uniwersum szczególnym uczuciem.
Nadal dziwnie się czuję pisząc, że zbliża się Baldur’s Gate 3 – ciągle ciężko uwierzyć, że po tylu latach ikoniczna seria doczekała się kontynuacji. Kilka dni temu twórcy zdradzili, że do obsady dołączył znany aktor, a dziś dostaliśmy dłuższy materiał, w którym developerzy opowiadają o tym, jak dbają o doskonałe odwzorowanie legendarnego miasta. W trakcie materiału dowiemy się co Larian Studios zrobiło, by przekonać nas, że tytułowe miasto jest tak żywe, jak to tylko możliwe.
Dodatkowo opublikowano krótką animację, która tylko podkreśla, z jak ogromnym pietyzmem developerzy podchodzą do tego świata:
Baldur’s Gate 3 ukaże się 31 sierpnia na PS5, pecetach, Macach oraz w usłudze GeForce Now.
Czytaj dalej
-
3Język orków, nowe zadania i dynamiczne wydarzenia. Twórcy Gothic Remake...
-
2Witchfire otrzymało ogromną aktualizację z broniami do walki wręcz. Twórcy tymczasem...
-
3Star Wars: Fate of the Old Republic nie wyjdzie przed 2030?...
-
1Jak wiele czasu spędzimy grając Leonem w Resident Evil Requiem?...

A co z wersją na Xbox series X/S?
a komu to potrzebne
Larian próbuje, ale nowe Xboksy ponoć nie chcą współpracować. Pewnie kwestia optymalizacji. Nie zdziwiłbym się, patrząc na to jak, ehem, „najpotężniejsza konsola na świecie” poradziła sobie z Redfall i Starfieldem.
A czy czasami Larian od początku nie komunikował, że BG3 jest PC only, bo konsole ostatniej generacji są za słabe, żeby nie musieli decydować się na zbyt daleko idące kompromisy projektowe?
Larian rzeczywiście stawiał sprawę jasno w kwestii poprzedniej generacji konsol, było natomiast pewne, że Baldur’s Gate III ukaże się na obecnej. Ostatecznie stanęło na PC i PS5, bo Xboksy, jak pisałem, stwarzają nieoczekiwane problemy. Twórcy obiecali, że gra trafi na XSX jak tylko się z nimi uporają.