Baldur’s Gate 3: Twórcy opowiadają o szczegółowości świata i promują grę krótką animacją

Baldur’s Gate 3: Twórcy opowiadają o szczegółowości świata i promują grę krótką animacją
Avatar photo
"Sam Goldman"
Nowy materiał z Wrót Baldura udowadnia, że twórcy darzą to uniwersum szczególnym uczuciem.

Nadal dziwnie się czuję pisząc, że zbliża się Baldur’s Gate 3 – ciągle ciężko uwierzyć, że po tylu latach ikoniczna seria doczekała się kontynuacji. Kilka dni temu twórcy zdradzili, że do obsady dołączył znany aktor, a dziś dostaliśmy dłuższy materiał, w którym developerzy opowiadają o tym, jak dbają o doskonałe odwzorowanie legendarnego miasta. W trakcie materiału dowiemy się co Larian Studios zrobiło, by przekonać nas, że tytułowe miasto jest tak żywe, jak to tylko możliwe.

https://youtu.be/t0uYhTLPGLQ

Dodatkowo opublikowano krótką animację, która tylko podkreśla, z jak ogromnym pietyzmem developerzy podchodzą do tego świata:

https://youtu.be/03TwMYuizoI

Baldur’s Gate 3 ukaże się 31 sierpnia na PS5, pecetach, Macach oraz w usłudze GeForce Now.

5 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Twórcy opowiadają o szczegółowości świata i promują grę krótką animacją”

  1. A co z wersją na Xbox series X/S?

    • a komu to potrzebne

    • Larian próbuje, ale nowe Xboksy ponoć nie chcą współpracować. Pewnie kwestia optymalizacji. Nie zdziwiłbym się, patrząc na to jak, ehem, „najpotężniejsza konsola na świecie” poradziła sobie z Redfall i Starfieldem.

    • A czy czasami Larian od początku nie komunikował, że BG3 jest PC only, bo konsole ostatniej generacji są za słabe, żeby nie musieli decydować się na zbyt daleko idące kompromisy projektowe?

    • Larian rzeczywiście stawiał sprawę jasno w kwestii poprzedniej generacji konsol, było natomiast pewne, że Baldur’s Gate III ukaże się na obecnej. Ostatecznie stanęło na PC i PS5, bo Xboksy, jak pisałem, stwarzają nieoczekiwane problemy. Twórcy obiecali, że gra trafi na XSX jak tylko się z nimi uporają.

Dodaj komentarz