Baldur’s Gate 3: W grze miało być jeszcze więcej lokacji
Swen Vincke po raz kolejny zdradza szczegóły produkcji największego hitu studia.
Na kanale BAFTA, czyli brytyjskiego odpowiednika Akademii Filmowej, pojawił się wywiad z prezesem Larian Studios – Swenem Vincke. Opowiadał on m.in. o swoich ulubionych tytułach, wielkiej miłości do Ultimy, ale zdradził również kilka ciekawostek związanych z produkcją Baldur’s Gate’a 3.
Dowiedzieliśmy się, że przez pewien czas istniały ruiny drugiej Wieży Wschodzącego Słońca. Ostatecznie, jak wiemy, skończyło się na jednej, która i tak jest naprawdę sporą lokacją.
Usunęliśmy dodatkową Wieżę ze względów produkcyjnych. Gra robiła się za duża i musieliśmy to wyciąć. Bylibyście zaskoczeni jak wiele lokacji było we wczesnych wersjach. Ciągle się bałem, że gra będzie za krótka, ale jestem po prostu kiepski w ocenianiu takich rzeczy.
Larian Studios zostało niedawno laureatami nagrody Hugo, czyli najważniejszego wyróżnienie dla dzieł fantasy i science-fiction. Czy kogoś dziwi jeszcze kolejne trofeum do gabloty Baldur’s Gate’a 3? Na tym etapie jesteśmy już do tego raczej przyzwyczajeni.
Jeżeli chcecie poczytać więcej ciekawostek o produkcji „Baldurów”, zapraszamy do naszego wywiadu ze Swenem Vincke, który znajdziecie pod tym linkiem.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo pulpy. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl