7
19.08.2024, 09:00Lektura na 1 minutę

Baldur’s Gate 3: W grze miało być jeszcze więcej lokacji

Swen Vincke po raz kolejny zdradza szczegóły produkcji największego hitu studia.


Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Na kanale BAFTA, czyli brytyjskiego odpowiednika Akademii Filmowej, pojawił się wywiad z prezesem Larian Studios – Swenem Vincke. Opowiadał on m.in. o swoich ulubionych tytułach, wielkiej miłości do Ultimy, ale zdradził również kilka ciekawostek związanych z produkcją Baldur’s Gate’a 3. 

Dowiedzieliśmy się, że przez pewien czas istniały ruiny drugiej Wieży Wschodzącego Słońca. Ostatecznie, jak wiemy, skończyło się na jednej, która i tak jest naprawdę sporą lokacją. 


Usunęliśmy dodatkową Wieżę ze względów produkcyjnych. Gra robiła się za duża i musieliśmy to wyciąć. Bylibyście zaskoczeni jak wiele lokacji było we wczesnych wersjach. Ciągle się bałem, że gra będzie za krótka, ale jestem po prostu kiepski w ocenianiu takich rzeczy. 


Swen Vincke

Larian Studios zostało niedawno laureatami nagrody Hugo, czyli najważniejszego wyróżnienie dla dzieł fantasy i science-fiction. Czy kogoś dziwi jeszcze kolejne trofeum do gabloty Baldur’s Gate’a 3? Na tym etapie jesteśmy już do tego raczej przyzwyczajeni. 

Jeżeli chcecie poczytać więcej ciekawostek o produkcji „Baldurów”, zapraszamy do naszego wywiadu ze Swenem Vincke, który znajdziecie pod tym linkiem


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo pulpy. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl

Profil
Wpisów659

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze