Banishers: Ghosts of New Eden – Rozwój postaci i więcej walki na nowym materiale
Nadchodząca produkcja studia Don’t Nod zaoferuje dynamiczne zmienianie stylu rozgrywki i dopasowywanie się do przeciwników.
Znani z Life is Strange oraz Vampyra twórcy ze studia Don’t Nod zaprezentowali kolejny, choć tym razem króciutki, fragment rozgrywki z ich nadchodzącego dzieła. Po ostatnich trailerach Banishers: Ghosts of New Eden przybliżających nam fabułę i mechaniki gry, tym razem dowiedzieliśmy się więcej o drzewku umiejętności i rozwoju postaci.
Przede wszystkim widać, że repertuar zdolności, jakimi dysponująe Red i Antea, pozwoli nam dopasować możliwości obojga bohaterów do naszego stylu rozgrywki. W drzewku znajdziemy całkiem sporą różnorodność umiejek – od tych skupiających się na walce w zwarciu, przez zdolności dystansowe, aż po widmowe ataki Antei.
Ważną informacją jest także to, że w każdej chwili będziemy mogli przydzielić wydane przez nas punkty na zupełnie inne umiejętności. Pozwoli to nie tylko na nieograniczone korygowanie naszego buildu, ale może też okazać się kluczowe dla poradzenia sobie z niektórymi przeciwnikami. W trakcie przygody będziemy mogli w dowolnym momencie dopasowywać się do wrogów wymagających od nas innego podejścia do starć. Może to w ciekawy sposób urozmaicić rozgrywkę i wprowadzić do niej nieco więcej dynamiki.
Premiera Banishers: Ghosts of New Eden odbędzie się już za moment, a dokładnie 13 lutego. Dzieło Don’t Nod będziemy mogli ograć na pecetach, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.