21.07.2011
Często komentowane 139 Komentarze

Battlefield 3: Multiplayer, mapa Metro, 1080p, gameplay [WIDEO]

Battlefield 3: Multiplayer, mapa Metro, 1080p, gameplay [WIDEO]
Zanim zniknie to z sieci, warto zobaczyć. Siedmiominutowy zapis rozgrywki multi z pokazywanej na E3 mapy Metro w Battlefield 3.

Battlefield 3, multi:

139 odpowiedzi do “Battlefield 3: Multiplayer, mapa Metro, 1080p, gameplay [WIDEO]”

  1. No i co to jest ten casualowy movement?

  2. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 12:51

    @smd87 |Nie widzisz różnicy recoilu z celnością.|Pograj sobie w pierwszego, najbardziej skillowego CoDa. Tam bronie kopały jak konie (STG44 szczególnie) a jednak ZAWSZE trafiały tam gdzie powinny, tam gdzie ustawisz muszkę i szczerbinkę. W BC2 kule nie leciały tam gdzie wycelujesz. Weź sobie choćby MG36 i wywal magazynek w ścianę z 15 metrów. Zauważysz że pociski NIE wbijają się tam gdzie ustawisz kropkę, a to powodowało że gra była znacznie bardziej losowa niż dowolny inny drużynowy FPS

  3. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 12:55

    Casualowy movement? W CoD profesjonalny gracz potrafi poruszać się znacznie, znacznie szybciej niż niedzielniak. Wynika to z paru różnych trików które jednak są niełatwe do nauczenia się. Polecam obczaić sobie filmiki „Quake Defrag” na YT żeby zrozumieć co to znaczy skillowy movement. O dziwo, CoD ma bardzo podobną do Quake mechanikę, czyli tym samym skillową. W BC2 mistrz na 100 metrów będzie mieć taki sam czas jak noobek. W CoDach mistrz przebiegłby 100 metrów znacznie szybciej.

  4. Rafaello666 21 lipca 2011 o 12:56

    http:www.youtube.com/watch?v=emwEknzmyRo nowy oficialny gameplay bf-a :0

  5. Hmmm… nigdy jakoś tego nie odczułem. Jedynie przy snajperach trzeba było inaczej ustawić celownik co było podyktowane balistyką pocisku i tym, by snajperom nie było za łatwo. Z normalnej broni nie miałem żadnego problemu z niecelnością broni. Czy ktoś inny takie coś zauważył?

  6. @IceColdKilla1 całkowicie się zgadzam, grałem długo w coda 1 i to prawda. Battlefield odstrasza wolną akcją, beznadziejną mechaniką strzelania, camperami (i jeszcze pełno innych innych rzeczy). Ale jest 1 plus tego fanboystwa. Większość dzieci przeniesie się na tą „cudowną” grę…

  7. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:00

    Poza tym, zarówno w Quake jak i CoD jest cała masa trick-jumpów. Widziałeś jakiekolwiek trick-jumpy w BC2? Nie mówię tu o wskakiwaniu na strome wzgórza tylko na jakieś pozornie niedostępne dachy, balkony, kładki itp. W Bad Company 2 w ogóle tego nie ma nie tylko ze względu na nieudaną mechanikę biegu i skakania, ale też ze względu na niezbyt ambitną konstrukcję map. |O ile się nie mylę, w BF3 ma być movement jak w Mirror’s Edge, więc z ciekawszymi mapami może się okazać że BF3 znowu będzie skillowy jak BF2.

  8. @Jedimax|Battlefield odstrasza wolną akcją – kto co lubi|beznadziejną mechaniką strzelania – wolę dobry odrzut niż strzelanie jak z zabawki|camperami – COD za to nie ma camperów dlatego dosyć często spotkałem się z określeniem camp of duty 😛

  9. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:06

    smd87 jeśli tego nie zauważyłeś w BC2 to albo zbyt mało grałeś albo po prostu nie potrafisz tego dostrzec. Uwierz mi, w meczach ligowych gdzie każdy szczegół się liczy, to taka mechanika jest zwyczajnie kiepska. Co z tego że odrzut jest niewielki (praktycznie żaden w porównaniu do CoD1) to na większych dystansach kule lecą zbyt chaotycznie. Między innymi dlatego BC2 okazał się być totalną klapą esportową. Ale i tak nadal pozostaje bardzo fajną grą dla zabawy.

  10. Z takiego AN-94 potrafiłem niejednokrotnie ściągnąć gościa ze znacznej odległości, odpowiedniej bardziej dla snajpera. Ja nie miałem nigdy problemów z celnością.

  11. Po pierwsze – „granice” mapy. Przy celach do wysadzania jest wg mnie zbyt mała przestrzeń do obrony celu. Po drugie – detale. Drzewa wyglądają niemalże tekturowo i kontrastują się z dobrym wyglądem ogółu… Po trzecie – wymysły EA-DICE. Rozumiem, że może im się nie chce „optymalizować” gry na konsole, ale a tym 720p to jednak przesada… Jakoś crysis 2 w 1080p działał i zażaleń ludzie nie mieli… Poza tym całkiem efektownie to wygląda, ale coś mi się wydaje, że eksplozje są oskryptowane…

  12. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:11

    Ja za to spotkałem się z określeniami Noob Company 2. Moje słowo przeciwko Twojemu słowu. Zrozum że odrzut nie ma nic wspólnego z celnością broni. Patrz CoD1. Poza tym, porównaj sobie celność broni w BC2 i BC2:Vietnam. Olbrzymia różnica na korzyść Vietnama, gdzie kule już lecą tam gdzie powinny. W BC2 czynnik losowości był zwyczajnie zbyt duży, ale zważywszy na to że ta gra była robiona pod konsolę, to jest duża szansa że BF3 nie powtórzy tego błędu.

  13. W sumie to takie BC 2 z dodanym leżeniem…|Ale gra fajna.

  14. IceColdKilla1 kule nie laca tam gdzie powinny. hm…….. a uwzgladniles to ze moze przez to gra jest bardziej realistyczna. w koncu w prawdziwym swiecie liczy sie takie cos jak temperatura otoczenia, sila witru sila czlowieka i jeszcze wiele innych aspektow jak chocby rodzaj pocisku

  15. @rafaello|po obejrzeniu tego gameplaya cofam zdanie co do oskryptowanych eksplozji… Było nawet przez chwilę widać jak żołnierze giną pod gruzami budynku… W sumie to BF3 może nie mieć konkurencji przy premierze, nawet boję się o MW3, chociaż jestem zawziętym fanem całej serii call of duty…

  16. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:14

    smd87 a ile kul musiałeś wsadzić z tego ANa żeby zabić? Tylko nie mów że ZAWSZE wystarczyły Ci 4, bo to zwyczajne kłamstwo. Tak się składa, że sam grałem na wysokim poziomie w BC2 (prawie udało nam się dostać na LAN Cybersportu) i widziałem najlepszych graczy w Polsce na tymże LANie, i zaręczam Ci, że wszyscy narzekali na zbyt niską celność broni względem innych gier, choćby BF2 czy CoD4. Ot, pozostałość po konsolowości BC2

  17. Ja jednak poczekam do pełnej i już oficjalnej wersji gry.Póki co pozostaje BC2 i CoD4 ^^

  18. „Zrozum że odrzut nie ma nic wspólnego z celnością broni” to chyba nigdy nie strzelales. Sproboj ucelowac kogos sprajujac. albo idz na strzelice i zobacz jak „odrzut” nie ma nic wspolnego z celnoscia …

  19. Każda broń miała też inny wskaźnik accuracy. Jedna była bardziej szybkostrzelna, inna miała większe obrażenia, inna celność. Dlatego ja przez większość czasu goniłem ze swoją AN-94, która nie była szybkostrzelna, ale niesamowicie dokładna i zadawała spore obrażenia.

  20. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:18

    @ Xarads995|Realizm w grze komputerowej? Daj spokój, to najbardziej płytki argument w starciu CoD vs BC2. |Jak gram w grę komputerową a szczególnie w drużynowego FPSa, to patrzę na nią pod kątem tego jak bardzo nadaje się na esport. A realizm nie idzie w parze z esportem. |Realizm jest najwyżej we Flashpoincie czy Arma. W BC2 jest to najwyżej złe założenie tudzież wykonanie gry przez programistów.

  21. @smd87 a ile kul musiałeś wsadzić z tego ANa żeby zabić? Tylko nie mów że ZAWSZE wystarczyły Ci 4, bo to zwyczajne kłamstwoJak już mówiłem, zarzut o zbyt małych obrażeniach jest akurat trafny, bo rzeczywiście mi to czasami przeszkadzało. W trybie hardcore było już z tym trochę lepiej.

  22. @IceColdKilla1 „a ile kul musiałeś wsadzić z tego ANa żeby zabić? Tylko nie mów że ZAWSZE wystarczyły Ci 4, bo to zwyczajne kłamstwo” Jak już mówiłem, zarzut o zbyt małych obrażeniach jest akurat trafny, bo rzeczywiście mi to czasami przeszkadzało. W trybie hardcore było już z tym trochę lepiej.

  23. theBlackRabit 21 lipca 2011 o 13:23

    lol. sami fanboye a nie gracze. obie gry, zarówno cod jak i battlefield są zarąbiste i dają dużo frajdy. cod daje możliwość wzięcia udziału w interaktywnym filmie akcji (mówcie co chcecie ale cod ma niezłą wciągającą fabułę) a battlefield pozwala nam przenieść się w sam środek walki (miodna grafika i fizyka gry odgrywają tu znaczące role). Jak ktoś naprawdę kocha gry to w obu pozycjach doszuka się czegoś dla siebie. dziękuje. dobranoc.

  24. IceColdKilla1 widze ze jestes kolejnym gosciem ktory nie czi slowa realizm…. ale odpowiedzia cie nie bede zanudzac bo i tak tego nie zrozumiesz. Jak pisze bardziej realistyczne to chodzi mi o to ze w jakis sposob producent chce zrobic gre ktora proboje byc bardziej podobna do swiata rzeczywistego. Nie chodzi mi o grafike ale o fizyka swiata gry, czyli np : kiedy wybucha granat odlamki moga cie zabic. albo jesli jestes za drewniana oslona o mozna cie latwo zestrzelic bo drewno nie jest kuloodporne. O to

  25. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:23

    Tak, przekonuj mnie że mechanika gry komputerowej ma być wierna realizmowi. |Czyli co, Quake jest zły bo pociski lecą ZAWSZE, ale to ABSOLUTNIE ZAWSZE tam gdzie wycelujesz? W CS odrzut i celność broni też jest mocno umowny i też nie ma wiele wspólnego z realizmem. Najpopularniejszy esportowo FPS świata jest zły? Jak to się stało, że profesjonalnie nikt nie gra w BC2, zaś w CoD, CS i Quake jest cała masa turniejów o grubą kasę?

  26. mi chodzi mowiac ze gra moze byc bardziej realistyczna.

  27. Gdyby były apteczki to bym zagrał…

  28. Rafaello666 21 lipca 2011 o 13:26

    @TheBlackRabit kogo obchodzi twoje zdanie?

  29. Dla mnie to multi jest świetne. Nie mogę się dosłownie doczekać premiery!

  30. @IceColdKilla1 Bo BC2 do rozgrywki esportowej się po prostu nie nadaje. Duże mapy, pojazdy… Trudno z tego zrobić dobry materiał na esport. Czy to źle? Mi tam akurat esport zwisa. Ważne by mi tym rozrywki spasował.

  31. IceColdKilla1 nie jest zly tylko stary a wtedy producenci nie ddysponowali taka technologia jak dzis. Quake jest ( i to chyba oczywiste) mniej realistyczny niz BO2

  32. Rafaello666 twoje tym bardziej nikogo nie obchodzi ….

  33. @Rafaello666 – mnie chcoiażby

  34. @chociażby

  35. Rafaello666 21 lipca 2011 o 13:28

    a tak sie zapytam czy sa turnieje w mw2? Bo tam mi akurat malo kto podskoczy:D

  36. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:29

    Nie czczę słowa realizm. Ojej. |Jak chcę realizmu to jadę do Afganistanu.|Jak chcę skillowej gry komputerowej to… nie wybieram BC2. Ot co. |Podkreślam – najpopularniejsze gry na świecie nie mają w sobie ani krzty realizmu. Arma czy Flashpoint to też fajne gry, ale niszowe. Natomiast jakiekolwiek próby połączenia CoDa, BF2 i Army (patrz BC2) niekoniecznie wyjdą grze na dobre.|BC2 – fajna gra do luźnego grania ze znajomymi ale totalny niewypał esportowy. |Jest szansa że BF3 powróci do skillowości.

  37. Rafaello666 21 lipca 2011 o 13:30

    Chłopaki nie bierzcie mnie tak na powaznie 😀

  38. IceColdKilla1 => Cały czas o tym esporcie gadasz. Ta gra się nie nadaje do esportu i tyle. BF3 też raczej nie będzie esportowy.

  39. Gra esportowa nie oznacza automatycznie, że jest lepsza.

  40. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:32

    Oczywiście że są turnieje w MW2 i to o kasę.|Jest ich znacznie mniej niż w CoD4, ale są.|Black Ops było niewypałem esportowym i najgorszą częścią serii, toteż szybko umarł.To że BC2 ma duże mapy i pojazdy to nie świadczy o tym, że nie nadaje się do esportu. ET:QW i BF2 opierały się na tych samych schematach, a jednak grało się w nie latami na LANach, nawet na WCG

  41. theBlackRabit 21 lipca 2011 o 13:33

    @Rafaello666 w dzisiejszych czasach ciężko odróżnić „pół żartem pół serio” od komentarzy trolli i armii neo dzieci 😉

  42. IceColdKilla1 a czy napisalem ze ze masz go czcic? Po prostu piszesz o czyms czego do konca nie znasz. Wojna w Afganistanie sie skonczyla jakby co, do 2014 roku nie bedzie tam Polakow…”najpopularniejsze gry na świecie nie mają w sobie ani krzty realizmu” taaaaa bo rozwalanie sciany stralem z czolgu nie jest realistyczne i w prawdziwym swiecie by sie ten pocisk odbil…..

  43. theBlackRabit masz racje trudno jak cholera 😉

  44. strzalem*

  45. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:36

    Gra esportowa przetrwa 10x dłużej niż gra nieesportowa. Wkrótce o BC2 wielu ludzi zupełnie zapomni, podobnie jak z CoD:WaW, MW2 i Black Ops. |A w ogóle o co idzie ta dyskusja. Chodzi mi tylko o to, że mam nadzieję na poprawę BF3 względem BC2, które było zbyt konsolowe. A poprawa mechaniki broni będzie podstawą do uczynienia BF3 grą dla PCtowych graczy a nie dla konsolowych niedzielniaków

  46. Rafaello666 21 lipca 2011 o 13:36

    a jak sie do nich zglaszac?:D

  47. @smd87 nie karm już trolla.

  48. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:41

    @Xarads995|Po 1: nie rozumiem Twojej logiki. Może to ja jestem debilem, ale zupełnie nie pojąłem tej części Twojej wypowiedzi po cytacie ze mnie. Co ma strzał z czołgu do CSa czy Quake? No chyba że BC2 nazywasz jedną z najpopularniejszych gier na świecie… Spoko, ona umrze po wyjściu BF3…|Po 2: grasz w BC2? Dlaczego? Przecież więcej realizmu jest w Arma czy Flashpoint. W BC2 realizm jest mocno naciągany, więc nie rozumiem dlaczego tak bronisz tego elementu.

  49. Napromieniowany 21 lipca 2011 o 13:42

    Ja rozumiem, że to Alfa ale te drzewa to oni chyba na wykałaczkach powtykali… No proszę was – 15-metrowa roślina, gruba na trzy metry i przewraca się od wybuchu granatu? A co do odrzutu to myślałem, że mniejszego niż w CoJ: The Cartel już się nie da zrobić a tu jednak mnie Szwedzi zaskoczyli. Nie dość, że lewdwie widoczny to z M-16 większy niż z kałacha.

  50. IceColdKilla1 21 lipca 2011 o 13:43

    @ serart15|Normalna dyskusja a Ty nazywasz mnie trollem. Coś z Tobą nie tak? Nie mogę wyrazić swojego zdania, popieranego argumentami, bez narażenia się na takie opinie? Może napisz coś od siebie ciekawego zamiast rzucać takim płytkim komentarzem?

Dodaj komentarz