Battlefield 3: Multiplayer, mapa Metro, 1080p, gameplay [WIDEO]
![Battlefield 3: Multiplayer, mapa Metro, 1080p, gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/dc8508bb-60f6-4811-b56b-5ab967fa5f22.jpeg)
Zanim zniknie to z sieci, warto zobaczyć. Siedmiominutowy zapis rozgrywki multi z pokazywanej na E3 mapy Metro w Battlefield 3.
Battlefield 3, multi:
Czytaj dalej
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
-
Netflix zaprezentował nowy zwiastun 4. sezonu „Wiedźmina”. Premiera już...
-
Cliff Bleszinski pobłogosławił fanowski remaster pierwszego Unreala. „Młodsi gracze...
139 odpowiedzi do “Battlefield 3: Multiplayer, mapa Metro, 1080p, gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No i co to jest ten casualowy movement?
@smd87 |Nie widzisz różnicy recoilu z celnością.|Pograj sobie w pierwszego, najbardziej skillowego CoDa. Tam bronie kopały jak konie (STG44 szczególnie) a jednak ZAWSZE trafiały tam gdzie powinny, tam gdzie ustawisz muszkę i szczerbinkę. W BC2 kule nie leciały tam gdzie wycelujesz. Weź sobie choćby MG36 i wywal magazynek w ścianę z 15 metrów. Zauważysz że pociski NIE wbijają się tam gdzie ustawisz kropkę, a to powodowało że gra była znacznie bardziej losowa niż dowolny inny drużynowy FPS
Casualowy movement? W CoD profesjonalny gracz potrafi poruszać się znacznie, znacznie szybciej niż niedzielniak. Wynika to z paru różnych trików które jednak są niełatwe do nauczenia się. Polecam obczaić sobie filmiki „Quake Defrag” na YT żeby zrozumieć co to znaczy skillowy movement. O dziwo, CoD ma bardzo podobną do Quake mechanikę, czyli tym samym skillową. W BC2 mistrz na 100 metrów będzie mieć taki sam czas jak noobek. W CoDach mistrz przebiegłby 100 metrów znacznie szybciej.
http:www.youtube.com/watch?v=emwEknzmyRo nowy oficialny gameplay bf-a :0
Hmmm… nigdy jakoś tego nie odczułem. Jedynie przy snajperach trzeba było inaczej ustawić celownik co było podyktowane balistyką pocisku i tym, by snajperom nie było za łatwo. Z normalnej broni nie miałem żadnego problemu z niecelnością broni. Czy ktoś inny takie coś zauważył?
@IceColdKilla1 całkowicie się zgadzam, grałem długo w coda 1 i to prawda. Battlefield odstrasza wolną akcją, beznadziejną mechaniką strzelania, camperami (i jeszcze pełno innych innych rzeczy). Ale jest 1 plus tego fanboystwa. Większość dzieci przeniesie się na tą „cudowną” grę…
Poza tym, zarówno w Quake jak i CoD jest cała masa trick-jumpów. Widziałeś jakiekolwiek trick-jumpy w BC2? Nie mówię tu o wskakiwaniu na strome wzgórza tylko na jakieś pozornie niedostępne dachy, balkony, kładki itp. W Bad Company 2 w ogóle tego nie ma nie tylko ze względu na nieudaną mechanikę biegu i skakania, ale też ze względu na niezbyt ambitną konstrukcję map. |O ile się nie mylę, w BF3 ma być movement jak w Mirror’s Edge, więc z ciekawszymi mapami może się okazać że BF3 znowu będzie skillowy jak BF2.
@Jedimax|Battlefield odstrasza wolną akcją – kto co lubi|beznadziejną mechaniką strzelania – wolę dobry odrzut niż strzelanie jak z zabawki|camperami – COD za to nie ma camperów dlatego dosyć często spotkałem się z określeniem camp of duty 😛
smd87 jeśli tego nie zauważyłeś w BC2 to albo zbyt mało grałeś albo po prostu nie potrafisz tego dostrzec. Uwierz mi, w meczach ligowych gdzie każdy szczegół się liczy, to taka mechanika jest zwyczajnie kiepska. Co z tego że odrzut jest niewielki (praktycznie żaden w porównaniu do CoD1) to na większych dystansach kule lecą zbyt chaotycznie. Między innymi dlatego BC2 okazał się być totalną klapą esportową. Ale i tak nadal pozostaje bardzo fajną grą dla zabawy.
Z takiego AN-94 potrafiłem niejednokrotnie ściągnąć gościa ze znacznej odległości, odpowiedniej bardziej dla snajpera. Ja nie miałem nigdy problemów z celnością.
Po pierwsze – „granice” mapy. Przy celach do wysadzania jest wg mnie zbyt mała przestrzeń do obrony celu. Po drugie – detale. Drzewa wyglądają niemalże tekturowo i kontrastują się z dobrym wyglądem ogółu… Po trzecie – wymysły EA-DICE. Rozumiem, że może im się nie chce „optymalizować” gry na konsole, ale a tym 720p to jednak przesada… Jakoś crysis 2 w 1080p działał i zażaleń ludzie nie mieli… Poza tym całkiem efektownie to wygląda, ale coś mi się wydaje, że eksplozje są oskryptowane…
Ja za to spotkałem się z określeniami Noob Company 2. Moje słowo przeciwko Twojemu słowu. Zrozum że odrzut nie ma nic wspólnego z celnością broni. Patrz CoD1. Poza tym, porównaj sobie celność broni w BC2 i BC2:Vietnam. Olbrzymia różnica na korzyść Vietnama, gdzie kule już lecą tam gdzie powinny. W BC2 czynnik losowości był zwyczajnie zbyt duży, ale zważywszy na to że ta gra była robiona pod konsolę, to jest duża szansa że BF3 nie powtórzy tego błędu.
W sumie to takie BC 2 z dodanym leżeniem…|Ale gra fajna.
IceColdKilla1 kule nie laca tam gdzie powinny. hm…….. a uwzgladniles to ze moze przez to gra jest bardziej realistyczna. w koncu w prawdziwym swiecie liczy sie takie cos jak temperatura otoczenia, sila witru sila czlowieka i jeszcze wiele innych aspektow jak chocby rodzaj pocisku
@rafaello|po obejrzeniu tego gameplaya cofam zdanie co do oskryptowanych eksplozji… Było nawet przez chwilę widać jak żołnierze giną pod gruzami budynku… W sumie to BF3 może nie mieć konkurencji przy premierze, nawet boję się o MW3, chociaż jestem zawziętym fanem całej serii call of duty…
smd87 a ile kul musiałeś wsadzić z tego ANa żeby zabić? Tylko nie mów że ZAWSZE wystarczyły Ci 4, bo to zwyczajne kłamstwo. Tak się składa, że sam grałem na wysokim poziomie w BC2 (prawie udało nam się dostać na LAN Cybersportu) i widziałem najlepszych graczy w Polsce na tymże LANie, i zaręczam Ci, że wszyscy narzekali na zbyt niską celność broni względem innych gier, choćby BF2 czy CoD4. Ot, pozostałość po konsolowości BC2
Ja jednak poczekam do pełnej i już oficjalnej wersji gry.Póki co pozostaje BC2 i CoD4 ^^
„Zrozum że odrzut nie ma nic wspólnego z celnością broni” to chyba nigdy nie strzelales. Sproboj ucelowac kogos sprajujac. albo idz na strzelice i zobacz jak „odrzut” nie ma nic wspolnego z celnoscia …
Każda broń miała też inny wskaźnik accuracy. Jedna była bardziej szybkostrzelna, inna miała większe obrażenia, inna celność. Dlatego ja przez większość czasu goniłem ze swoją AN-94, która nie była szybkostrzelna, ale niesamowicie dokładna i zadawała spore obrażenia.
@ Xarads995|Realizm w grze komputerowej? Daj spokój, to najbardziej płytki argument w starciu CoD vs BC2. |Jak gram w grę komputerową a szczególnie w drużynowego FPSa, to patrzę na nią pod kątem tego jak bardzo nadaje się na esport. A realizm nie idzie w parze z esportem. |Realizm jest najwyżej we Flashpoincie czy Arma. W BC2 jest to najwyżej złe założenie tudzież wykonanie gry przez programistów.
@smd87 a ile kul musiałeś wsadzić z tego ANa żeby zabić? Tylko nie mów że ZAWSZE wystarczyły Ci 4, bo to zwyczajne kłamstwoJak już mówiłem, zarzut o zbyt małych obrażeniach jest akurat trafny, bo rzeczywiście mi to czasami przeszkadzało. W trybie hardcore było już z tym trochę lepiej.
@IceColdKilla1 „a ile kul musiałeś wsadzić z tego ANa żeby zabić? Tylko nie mów że ZAWSZE wystarczyły Ci 4, bo to zwyczajne kłamstwo” Jak już mówiłem, zarzut o zbyt małych obrażeniach jest akurat trafny, bo rzeczywiście mi to czasami przeszkadzało. W trybie hardcore było już z tym trochę lepiej.
lol. sami fanboye a nie gracze. obie gry, zarówno cod jak i battlefield są zarąbiste i dają dużo frajdy. cod daje możliwość wzięcia udziału w interaktywnym filmie akcji (mówcie co chcecie ale cod ma niezłą wciągającą fabułę) a battlefield pozwala nam przenieść się w sam środek walki (miodna grafika i fizyka gry odgrywają tu znaczące role). Jak ktoś naprawdę kocha gry to w obu pozycjach doszuka się czegoś dla siebie. dziękuje. dobranoc.
IceColdKilla1 widze ze jestes kolejnym gosciem ktory nie czi slowa realizm…. ale odpowiedzia cie nie bede zanudzac bo i tak tego nie zrozumiesz. Jak pisze bardziej realistyczne to chodzi mi o to ze w jakis sposob producent chce zrobic gre ktora proboje byc bardziej podobna do swiata rzeczywistego. Nie chodzi mi o grafike ale o fizyka swiata gry, czyli np : kiedy wybucha granat odlamki moga cie zabic. albo jesli jestes za drewniana oslona o mozna cie latwo zestrzelic bo drewno nie jest kuloodporne. O to
Tak, przekonuj mnie że mechanika gry komputerowej ma być wierna realizmowi. |Czyli co, Quake jest zły bo pociski lecą ZAWSZE, ale to ABSOLUTNIE ZAWSZE tam gdzie wycelujesz? W CS odrzut i celność broni też jest mocno umowny i też nie ma wiele wspólnego z realizmem. Najpopularniejszy esportowo FPS świata jest zły? Jak to się stało, że profesjonalnie nikt nie gra w BC2, zaś w CoD, CS i Quake jest cała masa turniejów o grubą kasę?
mi chodzi mowiac ze gra moze byc bardziej realistyczna.
Gdyby były apteczki to bym zagrał…
@TheBlackRabit kogo obchodzi twoje zdanie?
Dla mnie to multi jest świetne. Nie mogę się dosłownie doczekać premiery!
@IceColdKilla1 Bo BC2 do rozgrywki esportowej się po prostu nie nadaje. Duże mapy, pojazdy… Trudno z tego zrobić dobry materiał na esport. Czy to źle? Mi tam akurat esport zwisa. Ważne by mi tym rozrywki spasował.
IceColdKilla1 nie jest zly tylko stary a wtedy producenci nie ddysponowali taka technologia jak dzis. Quake jest ( i to chyba oczywiste) mniej realistyczny niz BO2
Rafaello666 twoje tym bardziej nikogo nie obchodzi ….
@Rafaello666 – mnie chcoiażby
@chociażby
a tak sie zapytam czy sa turnieje w mw2? Bo tam mi akurat malo kto podskoczy:D
Nie czczę słowa realizm. Ojej. |Jak chcę realizmu to jadę do Afganistanu.|Jak chcę skillowej gry komputerowej to… nie wybieram BC2. Ot co. |Podkreślam – najpopularniejsze gry na świecie nie mają w sobie ani krzty realizmu. Arma czy Flashpoint to też fajne gry, ale niszowe. Natomiast jakiekolwiek próby połączenia CoDa, BF2 i Army (patrz BC2) niekoniecznie wyjdą grze na dobre.|BC2 – fajna gra do luźnego grania ze znajomymi ale totalny niewypał esportowy. |Jest szansa że BF3 powróci do skillowości.
Chłopaki nie bierzcie mnie tak na powaznie 😀
IceColdKilla1 => Cały czas o tym esporcie gadasz. Ta gra się nie nadaje do esportu i tyle. BF3 też raczej nie będzie esportowy.
Gra esportowa nie oznacza automatycznie, że jest lepsza.
Oczywiście że są turnieje w MW2 i to o kasę.|Jest ich znacznie mniej niż w CoD4, ale są.|Black Ops było niewypałem esportowym i najgorszą częścią serii, toteż szybko umarł.To że BC2 ma duże mapy i pojazdy to nie świadczy o tym, że nie nadaje się do esportu. ET:QW i BF2 opierały się na tych samych schematach, a jednak grało się w nie latami na LANach, nawet na WCG
@Rafaello666 w dzisiejszych czasach ciężko odróżnić „pół żartem pół serio” od komentarzy trolli i armii neo dzieci 😉
IceColdKilla1 a czy napisalem ze ze masz go czcic? Po prostu piszesz o czyms czego do konca nie znasz. Wojna w Afganistanie sie skonczyla jakby co, do 2014 roku nie bedzie tam Polakow…”najpopularniejsze gry na świecie nie mają w sobie ani krzty realizmu” taaaaa bo rozwalanie sciany stralem z czolgu nie jest realistyczne i w prawdziwym swiecie by sie ten pocisk odbil…..
theBlackRabit masz racje trudno jak cholera 😉
strzalem*
Gra esportowa przetrwa 10x dłużej niż gra nieesportowa. Wkrótce o BC2 wielu ludzi zupełnie zapomni, podobnie jak z CoD:WaW, MW2 i Black Ops. |A w ogóle o co idzie ta dyskusja. Chodzi mi tylko o to, że mam nadzieję na poprawę BF3 względem BC2, które było zbyt konsolowe. A poprawa mechaniki broni będzie podstawą do uczynienia BF3 grą dla PCtowych graczy a nie dla konsolowych niedzielniaków
a jak sie do nich zglaszac?:D
@smd87 nie karm już trolla.
@Xarads995|Po 1: nie rozumiem Twojej logiki. Może to ja jestem debilem, ale zupełnie nie pojąłem tej części Twojej wypowiedzi po cytacie ze mnie. Co ma strzał z czołgu do CSa czy Quake? No chyba że BC2 nazywasz jedną z najpopularniejszych gier na świecie… Spoko, ona umrze po wyjściu BF3…|Po 2: grasz w BC2? Dlaczego? Przecież więcej realizmu jest w Arma czy Flashpoint. W BC2 realizm jest mocno naciągany, więc nie rozumiem dlaczego tak bronisz tego elementu.
Ja rozumiem, że to Alfa ale te drzewa to oni chyba na wykałaczkach powtykali… No proszę was – 15-metrowa roślina, gruba na trzy metry i przewraca się od wybuchu granatu? A co do odrzutu to myślałem, że mniejszego niż w CoJ: The Cartel już się nie da zrobić a tu jednak mnie Szwedzi zaskoczyli. Nie dość, że lewdwie widoczny to z M-16 większy niż z kałacha.
@ serart15|Normalna dyskusja a Ty nazywasz mnie trollem. Coś z Tobą nie tak? Nie mogę wyrazić swojego zdania, popieranego argumentami, bez narażenia się na takie opinie? Może napisz coś od siebie ciekawego zamiast rzucać takim płytkim komentarzem?