7
1.11.2019, 15:37Lektura na 1 minutę

Beyond Good & Evil 2: Kilka słów o personalizacji postaci i kosmicznym źródle energii [WIDEO]

Pokazano też modele niektórych postaci.


Paweł „Cursian” Raban

Premiera Beyond Good & Evil 2 nie majaczy jeszcze nawet na horyzoncie, ale twórcy co jakiś czas organizują specjalny stream, w trakcie którego przypominają o swoim dziele i zdradzają garść kolejnych informacji. Jeśli nie oglądaliście ostatniego, w sieci pojawił się krótki filmik podsumowujący najważniejsze treści.

Gra zaoferuje bogaty edytor, dzięki któremu stworzycie własnego kosmicznego pirata. Otrzymacie dużą swobodę w łączeniu zwierzęcych i ludzkich części ciała, a do tego dojdą też rozmaite wszczepy i futurystyczne tatuaże, zasilane dzięki substancji o nazwie diwalite. Ta ostatnia służy nie tylko celom kosmetycznym, ale stanowi podstawę całej gospodarki – zasila statki kosmiczne, skafandry ochronne, przydaje się przy tworzeniu klonów i tak dalej. Problem w tym, że cudowne paliwo można wydobyć tylko w jednym miejscu i niespecjalnie nadaje się ono do życia. Z tego powodu w rolę kosmicznych górników najczęściej otrzymują hybrydy, najczęściej te łączące cechy ludzi i małp.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3206

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze