Beyond Good & Evil 2: Kilka słów o personalizacji postaci i kosmicznym źródle energii [WIDEO]
![Beyond Good & Evil 2: Kilka słów o personalizacji postaci i kosmicznym źródle energii [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/dd92f76c-23f0-4dc8-a1d2-ee8a1e58c78a.jpeg)
Premiera Beyond Good & Evil 2 nie majaczy jeszcze nawet na horyzoncie, ale twórcy co jakiś czas organizują specjalny stream, w trakcie którego przypominają o swoim dziele i zdradzają garść kolejnych informacji. Jeśli nie oglądaliście ostatniego, w sieci pojawił się krótki filmik podsumowujący najważniejsze treści.
Gra zaoferuje bogaty edytor, dzięki któremu stworzycie własnego kosmicznego pirata. Otrzymacie dużą swobodę w łączeniu zwierzęcych i ludzkich części ciała, a do tego dojdą też rozmaite wszczepy i futurystyczne tatuaże, zasilane dzięki substancji o nazwie diwalite. Ta ostatnia służy nie tylko celom kosmetycznym, ale stanowi podstawę całej gospodarki – zasila statki kosmiczne, skafandry ochronne, przydaje się przy tworzeniu klonów i tak dalej. Problem w tym, że cudowne paliwo można wydobyć tylko w jednym miejscu i niespecjalnie nadaje się ono do życia. Z tego powodu w rolę kosmicznych górników najczęściej otrzymują hybrydy, najczęściej te łączące cechy ludzi i małp.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Beyond Good & Evil 2: Kilka słów o personalizacji postaci i kosmicznym źródle energii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To będzie najlepsza z gier albo najgorsza z gier. Na pewno nie będzie nigdzie pośrodku.
@Rickerto… mógłbyś się zdziwić. Osobiście spodziewam się recenzji w stylu X,Y,Z rewolucyjne, A,B,C psują jednak ogólny obraz.
Gra na przyszłą generację konsol w 2020 z premiera w 2021 ale ile już było pominiętych po zapowiedziach.
@Rickerto bardziej się skłaniam do tego drugiego. Niewiele pokazali, a jak już pokazali to wydawało się to zbyt ambitne żeby było prawdziwe. Moim zdaniem gra jest w piekle deweloperskim.
Moim zdaniem po pierwsze za dużo chcą zrobić także tak jak PanMac wspomniał uważam też że za ambitnie i właśnie to ich przerośnie. Gra będzie miała tyle badziewia w sobie, że będzie bardzo dużym casualem, po co komu Customizacja statków jeśli gra będzie kuleć. No i Fabuła pewnie sie rozpłynie skoro chcą to zrobić online. Aczkolwiek Beyond kiedyś był grą mega także i na tą część czekam z niecierpliwością bojąc się rozczarowania. Fajnie by było też spotkać Jade i jej świniaka w grze 😀
Zdaję sobie sprawę z ambicji, jakie twórcy mają. Nie wierzę, że dostarczą wszystkie obietnice. Jednak jeśli uda im się opracować dobry core do podróży pomiędzy planetami, umieszczą świetną fabułę na ręcznie zrobionych ciałach niebieskich, a resztę zapełnią proceduralnie generowanym, wiarygodnym światem, gdzie mógłbym spotykać się i poszaleć z innymi? A przede wszystkim unikną pułapek ubigames? Cóż, byłby to zaiste bardzo dobry produkt.
Brak Jade.Poprawnie politycznie aż do bólu.Mimo dużego sentymentu do jedynki to sobie odpuszczę.