Black Panther: EA może szykować grę z otwartym światem

O tym, że Electronic Arts przygotowuje grę o Czarnej Panterze, wiemy już od ładnych dwóch lat. Na początku były to tylko plotki mówiące o powstawaniu produkcji dla jednego gracza z T’Challą w roli. Z kolei w zeszłym roku otrzymaliśmy już oficjalne potwierdzenie od samego EA, a w zasadzie od Cliffhanger Games, które będzie odpowiedzialne za stworzenie gry.
O samej produkcji nie wiadomo w zasadzie nic, poza tym, że będzie przeznaczona dla jednego gracza i ma pozwolić graczom „poczuć, jak to jest być godnym płaszcza Czarnej Pantery w unikalny, oparty na opowieści sposób”. Do grona tych skąpych informacji dołącza jednak kolejna. Otóż gra będzie działa się w otwartym, sandboksowym świecie.
Taki wniosek wypływa z niedawno zamieszczonego przez EA ogłoszenia o pracę. Na oficjalnej stronie studia możemy przeczytać, że poszukiwana jest osoba na stanowisko „głównego projektanta sadboksowego świata”. Do jej kompetencji miałoby należeć m.in. „przygotowywanie mechanizmów i systemów, tworzących bogate, sadboksowe środowisko”, projektowanie zachowań NPC, a także konsultacja wszystkich działań z innymi działami i dbanie o spójną wizję tworzonego świata.
Wymagane jest ponad 5 lat doświadczenia w projektowaniu sandboksowych otwartych światów, znajomość Unreal Engine’u, a także pięknie brzmiąca „pasja do gier wideo”. Wszystko zatem wskazuje na to, że gra o Czarnej Panterze będzie mogła pochwalić się dużym i rozbudowanym światem.
A jeśli jesteście fanami Czarnej Pantery i nie możecie doczekać się premiery gry EA, to zachęcam do zapoznania się również z nadchodzącym Marvel 1943: Rise of Hydra.
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...
5 odpowiedzi do “Black Panther: EA może szykować grę z otwartym światem”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Lead designer z Cliffhanger Games 'chwaliła się’, że w studiu nie ma białych pracowników bo „trudno się z nimi pracuje”.
Ja od rasistowskiego studia na pewno nie kupię gry i życzę im porażki takiej samej jak przy Suicide Shit: Kill the Rocksteady Studio.
Ah, ubiegłeś mnie też miałem o tym napisać bo oczywiście wiedziałem, że cd action przemilczy sprawę, ale małe sprostowanie:
– ta rasistka, o której mówisz nie jest lead designerem a narrative designerem,
– białych nie zatrudniała (i chwaliła się tym) w swoim gównianym studiu podczas pracy nad swoją gównianą gierką Validate.
Mowa o Dani Lalonders, która była również związana z rasistowską grupą aktywistyczną Sweet Baby Inc.
Oczywiscie są solidne podstawy żeby sądzić, że biali nie będą mile widziani w Ciffhanger Games skoro to studio nie ma nic przeciwko aby zatrudnić kogos takiego jak lalonders. Grę będę omijał szerokim łukiem.
Uuuuu… ale o tym nie wolno mówić, to niedobra jest 🙂
– Kali, powiedz kiedy coś jest złe.
– Coś złego być, gdy biały człowiek nie chcieć u siebie zatrudniać Kali. Biały człowiek być rasista!
– A powiedz mi, Kali, kiedy coś jest dobre.
– Dobre być, kiedy Kali nie chcieć zatrudnić u siebie biały człowiek.
Czyżby EA spowrotem robił gry na kanwie filmów i komiksów?