11.02.2010
10 Komentarze

Bungie: Nasze Halo: Reach nie skorzysta z Natala. To pewne!

Bungie: Nasze Halo: Reach nie skorzysta z Natala. To pewne!
Jakiś czas temu w sieci pojawiły się plotki, jakoby Halo: Reach - zdaniem Microsoftu najważniejsza gra tego roku - miało robić użytek z nowego kontrolera Microsoftu, Natala. Przedstawiciel studia Bungie mówi jednak jasno: to bzdury!

W rozmowie z serwisem CVG, Brian JarradBungie wyjaśnił, że Halo: Reach nie będzie produkcją w żadnym stopniu kompatybilną z Natalem. Gra ta od zawsze była projektowana z myślą o klasycznych kontrolerach i z takich będzie korzystać.

Ludzie spędzili miliony godzin [grając w gry z serii Halo na padzie od X360). To w ten sposób poznali i doświadczyli Halo. Natal nawet nie istniał, gdy byliśmy w połowie naszego cyklu producenckiego” – tłumaczy.

10 odpowiedzi do “Bungie: Nasze Halo: Reach nie skorzysta z Natala. To pewne!”

  1. I bardzo dobrze. Mi się od początku cały ten Natal nie podobał 🙂

  2. Destructio23 11 lutego 2010 o 17:02

    Natal to Fail…..

  3. dziwny by był taki FPS

  4. Jeszcze długo, dłuuuugo nie będzie się dało na Natalu dobrze grać w fpsy, nie wiem komu mogłoby na tym teraz zależeć 😉

  5. Dobrze , że nie zmieniają kontrolerów.

  6. Emmm, jedna uwaga. Screen nie jest z Halo: Reach, a z halo 3 ODST, skąd to przypuszczenie. ? Przecież widać na pierwszy rzut oka, że ci dwa koło kosmity to ludzie z ODST.

  7. Gieromaniak24 11 lutego 2010 o 18:33

    Trudno się będzie przyzwyczaić do Natala.

  8. @Spriggs- no właaśnie, i jeszcze sgt. Johnson!

  9. smieszne….jak byl temat o Arc na PS3 to wszyscy sie zucali natal laeprzy nie to arc leprzy…mimo ze nikt jeszcze nie probowal a teraz nagle natal to pomylka…kurka no nienadanzam za ludziskami….powaga

  10. RaZZeK20 – Może to byli po prostu inni ludzie (dzieci dla przykładu)? 😉 Obydwa pomysły są ciekawe i rewolucyjne, i podejrzewam że jak jednemu się uda to i drugi odniesie sukces, ew. skopiuje to co dobre u konkurencji 🙂

Dodaj komentarz