Były kompozytor Bloobera zaczyna pracę w nowym studiu Activision. Pracują nad nową marką
Polak został zastępcą reżysera dźwięku i muzyki.
Arkadiusz Reikowski, znany z pracy nad Observerem, Layers of Fear, The Medium czy nowym wcieleniem Silent Hilla 2, pochwalił się w mediach społecznościowych rozpoczęciem pracy w Elsewhere Entertainment, nowym studiu Activision z siedzibą w Warszawie. Został zastępcą reżysera dźwięku oraz muzyki.
Jak mówi sam Reikowski, Elsewhere pracuje nad zupełnie nową wysokobudżetową marką.
Ta nowa ekipa z siedzibą w Warszawie z dodatkowymi zasobami ze Stanów Zjednoczonych jest skupiona w pełni na stworzeniu nowej, opartej na narracji marki AAA, która zdefiniuje gatunek.
Studio Elsewhere Entertainment otworzyło się w zeszłym roku i nadal szuka doświadczonych pracowników. Jak przeczytamy na stronie Activision, ambicje Elsewhere są wygórowane.
Zbudowane od zera, Elsewhere Entertainment to przodujące i autonomiczne studio, którego celem jest stworzenie środowiska inspirującego odważne i różnorodne pomysły. Nasza misja zachęca każdego do eksploracji i kreatywnej współpracy, by wspólnie stworzyć markę o trwałym dziedzictwie, która rozbrzmi daleko poza światem gier.
Duże ambicje studia wiążą się z wysokimi wymaganiami względem potencjalnych pracowników. Przeglądając dostępne stanowiska pracy, można zobaczyć same seniorskie i eksperckie pozycje. Elsewhere chwali się, że ich szeregi zasiliły już osoby, które pracowały nad The Last of Us, Uncharted, Wiedźminem, Cyberpunkiem 2077, Destiny, Tom Clancy’s The Division czy Far Cry’em – a teraz do tej listy można dodać także Bloober Team.
Reikowski kończy swój wpis zachętą do śledzenia dalszych informacji.
Nadeszły ekscytujące czasy! Zostańcie z nami.
Jedno jest pewne – Reikowski pasuje do formującej się grupy specjalistów wysokiej klasy, co jego portfolio mówi samo za siebie. Czekamy nie tylko na kolejne wiadomości o rodzimych profesjonalistach dołączających do Elsewhere, ale także ogłoszenie i zwiastun projektu, nad którym studio pracuje. Kto wie – może rzeczywiście mamy do czynienia z narodzinami hitu?
Czytaj dalej
Graczka, twórczyni gier, kawał nerda. Kiedy nie gram, najczęściej piszę, czytam, programuję albo researchuję niszowe tematy, które akurat się nawiną. Rodzina i znajomi mają już dość słuchania o tym, dlaczego powinni zagrać w Pathologic 2, Disco Elysium i The Stanley Parable.