10 lat Wiedźmina 3. Wywiad z twórcami gry o kulisach i sekretach produkcji
Zwieńczenie wiedźmińskiej trylogii skończyło w tym roku 10 lat. Gra miała otrzymać z tej okazji znaczącą zmianę w kwestii międzyplatformowej obsługi modów, ale niestety sprawa musi poczekać trochę dłużej. Nie czekają za to – całkiem sensacyjne – wiadomości dotyczące tego, że wiedźmińskie szkoły powstały właściwie przez pomyłkę. Jest to informacja o tyle istotna, że płynie od samego Andrzeja Sapkowskiego, ale w kontrze do tego Doksa pisze, że mamy więcej, niż jeden kanon tego uniwersum.

Niezależnie od tego, co aktualnie dzieje się na wiedźmińskich szlakach i dokąd nas one doprowadzą, najważniejsza polska gra obchodzi w tym roku okrągłe urodziny. To dobra okazja, by złożyć Geraltowi życzenia i podpytać CD Projekt RED o to, jak udało im się wypromować na świecie słowiańską mitologię, czemu Ciri i Yennefer zadebiutowały w serii tak późno, i czy sukcesowi gry nie pomogła, aby słabnąca kondycja kanadyjskiego BioWare’u? Na te i więcej pytań odpowiadali na CD-Action Expo Maciej Pietras (Animation Director) i Kajetan Kapuściński (Cinematic Director) z CD Projektu Red.
Czytaj dalej
-
1Vince Zampella nie żyje. Twórca Call of Duty, Titanfalla i Battlefielda 6 zginął w wypadku samochodowym
-
1Masz dość zimy? Darmowa gra z Epic Games Store’u pozwala rozwiązać zagadkę kryminalną na rajskiej wyspie
-
Były szef twórców Preya i Redfalla wspomina zamknięcie Arkane Austin. „Wierzyłem w przyszłość naszego studia, pracowaliśmy nad czymś fajnym”
-
1Ojciec Fallouta ma własną definicję immersive sima. „O immersive simie i dobrym RPG stanowią według mnie te same elementy”
